W Polsce od ok. 20 lat firmy wykorzystują call center do realizacji ważnych funkcji biznesowych: sprzedaży, umawiania spotkań handlowych, obsługi Klienta, monitoringu [...]
W kontakcie z małymi i średnimi firmami, gdzie analizujemy możliwość i zasadność wdrożenie wewnętrznego contact center bardzo często pojawiają się argumenty: nas na contact [...]
Nie mamy żadnych wątpliwości, że błyskawiczny i bardzo profesjonalny kontakt z Klientem z wykorzystaniem kanałów direct /telefon, Internet, e-mail, serwisy społecznościowe, [...]
Prospecting – czy o jeszcze działa? Jak zdobyć nowych Klientów? W ostatnich latach organizacja marketingu i wsparcia sprzedaży przyniosła zmiany. Działania aktywne, [...]
Polecamy artykuł o contact center w chmurze. Wg obserwacji clientservice.pl rozwiązanie „chmurowe” oraz model SaaS / Software as a Service/ będą dominować we [...]
Przegląd aktualnych trendów w modelach wykorzystania contact center wg opinii ekspertów z rynków zachodnich. Contact center (do niedawna częściej zwane call center) są [...]
Czy „wirtualny doradca” może zastąpić konsultanta? Jak działa obsługa Klienta przez chat? Zważywszy, że wg informacji znalezionych w serwisie [...]
David H. Maister Zaufany doradca. Jak zostać najlepszym partnerem Klienta? > W wielu branżach pozyskanie zaufania Klienta, tak aby zechciał korzystać z naszych [...]