Aktualności

Dlaczego warto zrealizować audyt obsługi Klienta?

Zgodnie z definicją Encyklopedii Zarządzania powołującą się na The Institute of Internal Auditors (IIA) – audyt jest niezależną działalnością doradczą i weryfikującą, [...]

czytaj więcej

Jak zaprojektować skuteczne szkolenie z obsługi Klienta? 

Planując szkolenie z obsługi Klienta firma oczekuje jego efektywności i skuteczności. Pod pojęciem efektywności rozumiemy osiągnięcie mierzalnej zmiany  zachowań lub [...]

czytaj więcej

Po co firmie wewnętrzne call center?

W Polsce od lat firmy wykorzystują call center do realizacji ważnych funkcji biznesowych: sprzedaży, umawiania spotkań handlowych, obsługi Klienta, monitoringu należności. [...]

czytaj więcej

Customer service – zaangażowanie warunkiem sukcesu

Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż – zapamiętam. Pozwól wziąć udział, a… wzbudzisz we mnie pragnienie. Konfucjusz Od wielu lat mam przyjemność pracować z  firmami nad zbudowaniem [...]

czytaj więcej

10 ważnych elementów strategii obsługi Klienta.

10 WAŻNYCH ELEMENTÓW STRATEGII OBSŁUGI KLIENTA Standardy i procesy obsługi Klienta. Poprawa obsługi Klienta w firmie. Prowadząc wiele projektów w zakresie standaryzacji [...]

czytaj więcej