Archiwum szkoleń:

Standardy obsługi Klienta – vademecum skutecznego wdrożenia dla managera

Obsługa Klienta stanowi aktualnie kluczową przewagę firmy. Klienci są gotowi zapłacić nawet więcej za usługi świadczone w najwyższym standardzie. Czasy tzw. agresywnej sprzedaży bezpowrotnie się skończyły, aktualnie kluczowym narzędziem sprzedaży jest profesjonalny customer service w firmie. Dowiedz się, jak krok po kroku przeprowadzić w firmie proces wypracowania i wdrożenia standardów obsługi Klienta.

14-15 czerwca 2018 Warszawa 2 dni 1 100 zł netto

Trudny Klient czy trudna sytuacja? Szkolenie dla pracowników obsługi Klienta.

Praca z Klientami powoduje, że często znajdujemy się w trudnej sytuacji obsługowej. Czasami mogą to być kontakty z Klientem z trudnym charakterem. Czasami mogą to być kontakty z Klientem, który ma po prostu trudny dzień i swoje frustracje ostatecznie rozładowuje na pracowniku Biura Obsługi Klienta.

5-6 lipca 2018 Warszawa 2 dni 1 300 zł netto

Wdrożenie standardów customer service w firmie

Szkolenie dla managerów z firm, które szukają sposobu na trwałe i skuteczne wdrożenie w firmie wysokich standardów obsługi Klienta. Obsługa Klienta stanowi aktualnie kluczową przewagę firmy. Klienci są gotowi zapłacić nawet więcej za usługi świadczone w najwyższym standardzie.

19-20 lipca 2018 Warszawa 2 dni 1 500 zł netto

Contact center w firmie: centrum dowodzenia, centrum przychodów Warszawa, 23 października 2014 bezpłatne seminarium managerskie

Czy w dobie powszechnego Internetu oraz tanich usług telekomunikacyjnych warto jeszcze rozwijać w tradycyjne siły sprzedaży i biura obsługi Klienta

Doskonała obsługa Klienta: to się opłaca! 23 października 2014, Warszawa bezpłatne seminarium managerskie

o decyduje o tym, że Klienci wybierają jako dostawcę konkretną firmę? Jaką rolę w wyborze ma doskonała obsługa Klienta? Co konkretnie trzeba robić, aby móc powiedzieć o swojej firmie

Standardy obsługi Klienta przewagą konkurencyjną firmy , Warszawa, 29-30 września 2014, 2 dni (szkolenie/warsztat managerski)

Firmy działają aktualnie na bardzo nasyconym i konkurencyjnym rynku. Muszą non stop obserwować zmieniające się oczekiwania Klientów i stale do nich się adaptować.

Contact center w firmie: centrum dowodzenia, centrum przychodów.

Contact center to serce firmy: źródło przychodów i centrum zarządzania informacjami. Wiele zadań firmy może sprawnie realizować wielokanałowe contact center. Dowiedz się, jak obniżyć koszty funkcjonowania firmy i poprawić zadowolenie Klientów.
Zbuduj skuteczny kanał sprzedaży przez CC.

10 kwietnia 2017 Warszawa 1 dzień - 6 godzin 600 zł netto

Doskonała obsługa Klienta: to się opłaca!25 września 2014, Warszawa bezpłatne seminarium managerskie

Cross-sell i up-sell w sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej Warszawa, 29-30 września 2014 warsztaty dla pracowników