Archiwum szkoleń:

Szkolenie – Obsługa wymagającego klienta: telefon, e-mail, spotkania bezpośrednie.

Klient w XXI wieku sam wybiera, jak będzie się komunikował ze swoim dostawcą.  Wielokanałowa obsługa wymagającego Klienta w każdym z kanałów z zachowaniem najwyższych standardów powoduje, że firma jest w stanie skuteczniej Klientów pozyskiwać, na dłużej zatrzymywać, realizować z nimi wyższe obroty. Dobra obsługa Klienta skutkuje tym, że Klienci działają jak „zewnętrzny dział marketingu” i rekomendują produkty i usługi firmy kolejnym osobom. Inwestycja w standardy obsługi Klienta przekłada się więc szybko i bezpośrednio na wyniki finansowe firmy.

6-7 marca 2017 Warszawa 2 dni 1 100 zł netto

Trudny Klient czy trudna sytuacja? Szkolenie dla pracowników obsługi Klienta.

Praca z Klientami powoduje, że często znajdujemy się w trudnej sytuacji obsługowej. Czasami mogą to być kontakty z Klientem z trudnym charakterem. Czasami mogą to być kontakty z Klientem, który ma po prostu trudny dzień i swoje frustracje ostatecznie rozładowuje na pracowniku Biura Obsługi Klienta.

6-7 kwietnia 2017 Warszawa 2 dni 1 300 zł netto

Wdrożenie standardów customer service w firmie

Szkolenie dla managerów z firm, które szukają sposobu na trwałe i skuteczne wdrożenie w firmie wysokich standardów obsługi Klienta. Obsługa Klienta stanowi aktualnie kluczową przewagę firmy. Klienci są gotowi zapłacić nawet więcej za usługi świadczone w najwyższym standardzie.

13-14 kwietnia 2017 Warszawa 2 dni 1 500 zł netto

Certyfikacja konsultantów contact center (szkolenie dla managerów)

Certyfikacja pracowników to jedno z bardziej skutecznych narzędzi motywowania pracowników oraz budowania przyjaznego PR firmy. Umożliwia sprawdzenie i formalne potwierdzenie kompetencji pracowników.

20-21 marca 2017 Warszawa 2 dni szkoleniowe 1 500 zł netto

Wdrożenie standardów customer service w firmie

Wprowadzenie marketingowe Obsługa Klienta stanowi aktualnie kluczową przewagę firmy. Klienci są gotowi zapłacić nawet więcej za usługi świadczone w najwyższym standardzie.

4-5 marca 2017 Warszawa 2 dni szkoleniowe 1 500 zł netto

Contact Center w firmie jako profit center – zarabiaj szybciej i więcej. Korzyści i obszary zastosowania. Warszawa, 24 listopada 2014 Szkolenie warsztatowe

Dobrze zorganizowane contact center w firmie może stać się kluczowym miejscem aktywnego pozyskiwania nowych Klientów.

Aktywna sprzedaż produktów i usług z wykorzystaniem telemarketingu. Skuteczne contact center sprzedażowe Warszawa, 17-18 listopada 2014 szkolenie warsztatowe

Profesjonalna obsługa Klienta to za mało. Dzisiaj firmy, aby funkcjonować i pozyskiwać Klientów muszą realizować aktywne działania związane z ich poszukiwaniem i pozyskiwaniem.

Contact center w firmie: centrum dowodzenia, centrum przychodów Warszawa, 23 października 2014 bezpłatne seminarium managerskie

Czy w dobie powszechnego Internetu oraz tanich usług telekomunikacyjnych warto jeszcze rozwijać w tradycyjne siły sprzedaży i biura obsługi Klienta

Doskonała obsługa Klienta: to się opłaca! 23 października 2014, Warszawa bezpłatne seminarium managerskie

o decyduje o tym, że Klienci wybierają jako dostawcę konkretną firmę? Jaką rolę w wyborze ma doskonała obsługa Klienta? Co konkretnie trzeba robić, aby móc powiedzieć o swojej firmie