Archiwum szkoleń:

Szkolenie – Obsługa wymagającego klienta: telefon, e-mail, spotkania bezpośrednie.

Klient w XXI wieku sam wybiera, jak będzie się komunikował ze swoim dostawcą.  Wielokanałowa obsługa wymagającego Klienta w każdym z kanałów z zachowaniem najwyższych standardów powoduje, że firma jest w stanie skuteczniej Klientów pozyskiwać, na dłużej zatrzymywać, realizować z nimi wyższe obroty. Dobra obsługa Klienta skutkuje tym, że Klienci działają jak „zewnętrzny dział marketingu” i rekomendują produkty i usługi firmy kolejnym osobom. Inwestycja w standardy obsługi Klienta przekłada się więc szybko i bezpośrednio na wyniki finansowe firmy.

6-7 stycznia 2020 Warszawa 2 dni 1 600 zł netto

Trudny Klient czy trudna sytuacja? Szkolenie dla pracowników obsługi Klienta.

Trudny Klient czy trudna sytuacja? Praca z Klientami powoduje, że często znajdujemy się w trudnej sytuacji obsługowej. Czasami mogą to być kontakty z Klientem z trudnym charakterem. Czasami mogą to być kontakty z Klientem, który ma po prostu trudny dzień i swoje frustracje ostatecznie rozładowuje na pracowniku Biura Obsługi Klienta.

26-27 września 2019 Warszawa 2 dni 1 300 zł netto

Wdrożenie standardów customer service w firmie

Szkolenie dla managerów z firm, które szukają sposobu na trwałe i skuteczne wdrożenie w firmie wysokich standardów obsługi Klienta. Obsługa Klienta stanowi aktualnie kluczową przewagę firmy. Klienci są gotowi zapłacić nawet więcej za usługi świadczone w najwyższym standardzie.

19-20 lipca 2018 Warszawa 2 dni 1 500 zł netto

Certyfikacja konsultantów contact center (szkolenie dla managerów)

Certyfikacja pracowników to jedno z bardziej skutecznych narzędzi motywowania pracowników oraz budowania przyjaznego PR firmy. Umożliwia sprawdzenie i formalne potwierdzenie kompetencji pracowników.

24-25 października 2019 Warszawa 2 dni szkoleniowe 1 700 zł netto

Wdrożenie standardów customer service w firmie

Wprowadzenie marketingowe Obsługa Klienta stanowi aktualnie kluczową przewagę firmy. Klienci są gotowi zapłacić nawet więcej za usługi świadczone w najwyższym standardzie.

3-4 września 2018 Warszawa 2 dni szkoleniowe 1 500 zł netto

Wdrożenie wewnętrznego contact center (Biura Obsługi Klienta)

Współczesny Klient oczekuje natychmiastowej obsługi w takim kanale, jaki jest dla Klienta preferowany. Oznacza to, że w firmie koniecznością jest zbudowanie wewnętrznego contact center czy też niewielkiego multikanałowego biura obsługi Klienta.

4 grudnia 2019 Warszawa 1 dzień 900 zł netto

Contact center w firmie: centrum dowodzenia, centrum przychodów Warszawa, 23 października 2014 bezpłatne seminarium managerskie

Czy w dobie powszechnego Internetu oraz tanich usług telekomunikacyjnych warto jeszcze rozwijać w tradycyjne siły sprzedaży i biura obsługi Klienta

Doskonała obsługa Klienta: to się opłaca! 23 października 2014, Warszawa bezpłatne seminarium managerskie

o decyduje o tym, że Klienci wybierają jako dostawcę konkretną firmę? Jaką rolę w wyborze ma doskonała obsługa Klienta? Co konkretnie trzeba robić, aby móc powiedzieć o swojej firmie

Standardy obsługi Klienta przewagą konkurencyjną firmy , Warszawa, 29-30 września 2014, 2 dni (szkolenie/warsztat managerski)

Firmy działają aktualnie na bardzo nasyconym i konkurencyjnym rynku. Muszą non stop obserwować zmieniające się oczekiwania Klientów i stale do nich się adaptować.