Ofer/ta

Szkolenia

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA – SZKOLENIA To nie firmy obsługują Klientów, tylko konkretni ludzie. Nawet, jeżeli zespół otrzyma do dyspozycji bardzo zaawansowane narzędzia [...]

czytaj więcej

Wdrożenia

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA i WEWNĘTRZENE Contact Center Specjalizujemy się w kompleksowych wdrożeniach (lub usprawnieniach) w zakresie (wewnętrzne contact center, standardy [...]

czytaj więcej

Strategie i standardy

 Czym są Standardy Obsługi Klienta? Każda firma, która chce mieć pewność bardzo dobrej obsługi Klienta powinna podjąc decyzję, jaką przyjmuje strategię obsługi Klienta oraz [...]

czytaj więcej

Badania

Badania Jakości Obsługi Klienta Każde działanie, które pomoże Twojej firmie w sposób uporządkowany poznać opinie i oczekiwania Klientów można uznać za badania obsługi Klienta. [...]

czytaj więcej