Eksperci, trenerzy:

Eksperci Client Service dzielą się swoją wiedzą. Zapraszamay do lektury artykułów, na szkolenia i konsultacje. Nasze szkolenia prowadzą wyłącznie praktycy. Publikacje są autorstwa bardzo doświadczonych managerów , którzy funkcjonują jednocześnie jako praktycy biznesu i doradcy, eksperci Client Service.

Maciej Okniński, Prezes Zarządu Unified Factory SA, założyciel Spółki Maciej Okniński od 20 lat jest związany z rynkiem sprzedaży, marketingu bezpośredniego i kanałów komunikacji z klientem. Specjalizuje się we wdrażaniu [...]

Certyfikowany trener contact center Barbara Grzegrzółka-Szostak  Barbara Grzegrzółka Szostak to trener praktyk wyspecjalizowany w pracy z zespołami telefonicznej obsługi Klienta oraz sprzedaży (telefonicznej oraz [...]

trener, konsultant, ekspert call center Trener Praktyk od ponad 12 lat związana ze sprzedażą i obsługą klienta w odziałach Sprzedaży Terenowej i Call Center (sprzedażowych i obsługowych). Małgorzata Klimowicz oprócz [...]

trener, konsultant, ekspert call center Trenerka umiejętności osobistych i biznesowych, coach, konsultantka. Realizowała kompleksowe projekty z zakresu zarządzania procesem sprzedaży i sprzedażą telefoniczną i [...]

Beata Nawrat Absolwent MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego Direct Point Sp. z o.o. – Partner Beata Nawrat prawie 20 lat związana jest   z branżą call center, direct marketingu i sales support oraz szkoleń. W ostatnich [...]