Bez /kategorii

schemat info o szkoleniu do publikacji

Wstęp

czytaj więcej

schemat szkolenie

Wstęp

czytaj więcej

Customer Service Automation 4 lutego 2015, Warszawa, bezpłatne seminarium managerskie

JAK NIE SYPAĆ PIACHU W TRYBY? CUSTOMER SERVICE AUTOMATION, CZYLI JAK BYĆ BLIŻEJ KLIENTA, ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACY I WYPRACOWAĆ EKSTRA ZYSKI. [div [...]

czytaj więcej

Aktywna sprzedaż produktów i usług z wykorzystaniem telemarketingu. Skuteczne contact center sprzedażowe Warszawa, 15-16 grudnia 2014 szkolenie warsztatowe

Profesjonalna obsługa Klienta to za mało. Dzisiaj firmy, aby funkcjonować i pozyskiwać Klientów muszą realizować aktywne działania związane z ich poszukiwaniem i [...]

czytaj więcej

Standardy obsługi Klienta przewagą konkurencyjną firmy , Warszawa, 27-28 litopada 2014, 2 dni (szkolenie/warsztat managerski)

Firmy działają aktualnie na bardzo nasyconym i konkurencyjnym rynku. Muszą non stop obserwować zmieniające się oczekiwania Klientów i stale do nich się adaptować. Klienci w [...]

czytaj więcej