Blog/Contact center w firmie

Po co firmie wewnętrzne call center?

małe call center w firmie

W Polsce od ok. 20 lat firmy wykorzystują call center do realizacji ważnych funkcji biznesowych: sprzedaży, umawiania spotkań handlowych, obsługi Klienta, monitoringu [...]

czytaj więcej

10 powodów, dla których wdrożenie contact center jest niezbędne firmie XXI wieku.

contact center w firmie

W kontakcie z małymi i średnimi firmami, gdzie analizujemy możliwość i zasadność wdrożenie wewnętrznego contact center bardzo często pojawiają się argumenty: nas na contact [...]

czytaj więcej

Biuro obsługi Klienta-wewnętrznie czy w outsourcingu?

Outsourcing czy wewnętrznie? budujemy biuro obsługi Klienta

Nie mamy żadnych wątpliwości, że błyskawiczny i bardzo profesjonalny kontakt z Klientem z wykorzystaniem kanałów direct /telefon, Internet, e-mail, serwisy społecznościowe, [...]

czytaj więcej

Prospecting – sposób na zdobycie nowego Klienta

jak zdobyć nowych Klientów?

Prospecting – czy o jeszcze działa? Jak zdobyć nowych Klientów? W ostatnich latach organizacja marketingu i wsparcia sprzedaży przyniosła zmiany. Działania aktywne, [...]

czytaj więcej

Contact Center w „chmurze”?

cloudn contact center

Polecamy artykuł o contact center w chmurze. Wg obserwacji clientservice.pl  rozwiązanie „chmurowe” oraz model SaaS / Software as a Service/ będą dominować we [...]

czytaj więcej

Trendy Contact Center 2014 – przegląd opinii ekspertów.

Przegląd aktualnych trendów w modelach wykorzystania contact center wg opinii ekspertów z rynków zachodnich. Contact center (do niedawna częściej zwane call center) są [...]

czytaj więcej

Wirtualny doradca pięć razy tańszy niż tradycyjne biuro obsługi klienta

Czy „wirtualny doradca” może zastąpić konsultanta?  Jak działa obsługa Klienta przez chat? Zważywszy, że wg informacji znalezionych w serwisie [...]

czytaj więcej

Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z Klientami

David H. Maister Zaufany doradca. Jak zostać najlepszym partnerem Klienta? > W wielu branżach pozyskanie zaufania Klienta, tak aby zechciał korzystać z naszych [...]

czytaj więcej

VCC Studio Cloud Contact Center dla MSP

Rozwój technologii, zwłaszcza związanych z narzędziami telekomunikacyjnymi oraz mediami powoduje, że bardzo zaawansowane rozwiązania stają się   dostępne dla coraz szerszego [...]

czytaj więcej