Szkolenia otwarte:

Trudny Klient czy trudna sytuacja? Szkolenie dla pracowników obsługi Klienta.

Praca z Klientami powoduje, że często znajdujemy się w trudnej sytuacji obsługowej. Czasami mogą to być kontakty z Klientem z trudnym charakterem. Czasami mogą to być kontakty z Klientem, który ma po prostu trudny dzień i swoje frustracje ostatecznie rozładowuje na pracowniku Biura Obsługi Klienta.

Standardy obsługi Klienta – vademecum skutecznego wdrożenia dla managera

Obsługa Klienta stanowi aktualnie kluczową przewagę firmy. Klienci są gotowi zapłacić nawet więcej za usługi świadczone w najwyższym standardzie. Czasy tzw. agresywnej sprzedaży bezpowrotnie się skończyły, aktualnie kluczowym narzędziem sprzedaży jest profesjonalny customer service w firmie. Dowiedz się, jak krok po kroku przeprowadzić w firmie proces wypracowania i wdrożenia standardów obsługi Klienta.

Wdrożenie wewnętrznego contact center (Biura Obsługi Klienta)

Współczesny Klient oczekuje natychmiastowej obsługi w takim kanale, jaki jest dla Klienta preferowany. Oznacza to, że w firmie koniecznością jest zbudowanie wewnętrznego contact center czy też niewielkiego multikanałowego biura obsługi Klienta.