Consulting call center

Pierwsze call center powstały w Polsce pod koniec lat dziewięćdziesiątych XX wieku. W tym czasie można było policzyć na palcach jednej ręki call centers jak i specjalistów zajmujących się obszarem. Po kilku latach funkcjonowania branży komunikacji direct wybrani eksperci zaczęli świadczyć usługi w zakresie consulting call center.

consulting call center

Aktualnie posiadanie contact center jest koniecznością biznesową wielu firm. Jednocześnie nastąpiła rewolucja technologiczna. Rozwiązania typu call center są dostępne nawet dla mikro firm i są relatywnie tanie. Bariera technologiczna przestała istnieć. Pojawiało się natomiast zapotrzebowanie na wiedzę i tworzenie strategii wykorzystania call center w firmie.

Jako Direct Point oferujemy Państwu szeroko rozumiany consulting call center.

 

Badanie procesów call center, obsługi Klienta i wsparcia sprzedaży

Analizujemy realizowane w firmie procesy call center. Najczęściej są one związane z obsługą Klienta, wsparciem sprzedaży. Dzięki spojrzeniu „z zewnątrz”, wspartemu kilkunastoletnim doświadczeniem  szybko identyfikujemy obszary do rozwoju i zmian. Analizujemy funkcję call center jako contact center – rekomendujemy rozwój dodatkowych kanałów.

 

Przygotowanie rekomendacji wdrożeń lub usprawnień

Na podstawie badań, bazując na wiedzy o najnowszych trendach przygotowujemy rekomendacje zmian lub plan wdrożenia nowego call center. Proponowane zmiany mogą nawet o kilkadziesiąt procent podnieść efektywność call center.
Przygotowujemy plan wdrożenia i dokumentację funkcjonalną na potrzeby wybory dostawcy rozwiązania software.

 

Opracowanie strategii i taktyki wykorzystania call center oraz wielokanałowego biura obsługi Klienta

Przygotowujemy koncepcję, jak w organizacji wykorzystać procesy call center. Koncepcja bazuje na strategii firmy. Opracowujemy szczegółowe materiały operacyjne: np. skrypty rozmów,  specyfikację funkcjonalną aplikacji call center, projekty raportów do śledzenia kluczowych KPI.

 

Wdrożenie wewnętrznego contact center lub usprawnienie funkcjonującego

Realizujemy wdrożenia wewnętrznych contact center. Wykonujemy wszystkie niezbędne czynności, od rekrutacji i szkoleń zespołu po wybór i koordynację wdrożenia software.

 

Szkolenia call center

Realizujemy kompleksowe szkolenia konsultantów oraz managerów call center. Gwarantujemy metody nauki praktycznej, realizujemy szkolenia metodą warsztatową lub training in the job.
Nasi trenerzy mają kilkanaście lat doświadczenia w branży call center i obsługi Klienta, ale znajdują nowatorskie metody szkoleń.

Consulting call center - kompleksowe wdrożenia call center

Consulting call center – skorzystaj z wiedzy ekspertów, aby szybko zrealizować wdrożenie w Twojej firmie.