Blog/Contact center w firmie

Po co firmie wewnętrzne call center?

małe call center w firmie

W Polsce od ok. 20 lat firmy wykorzystują call center do realizacji ważnych funkcji biznesowych: sprzedaży, umawiania spotkań handlowych, obsługi Klienta, monitoringu [...]

czytaj więcej

Customer service – zaangażowanie warunkiem sukcesu

Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż – zapamiętam. Pozwól wziąć udział, a… wzbudzisz we mnie pragnienie. Konfucjusz Od wielu lat mam przyjemność pracować z  firmami nad zbudowaniem [...]

czytaj więcej

10 ważnych elementów strategii obsługi Klienta.

Obsługa Klienta - automatyzacja procesów

10 WAŻNYCH ELEMENTÓW STRATEGII OBSŁUGI KLIENTA Standardy i procesy obsługi Klienta. Poprawa obsługi Klienta w firmie. Prowadząc wiele projektów w zakresie standaryzacji [...]

czytaj więcej

Zarządzanie zmianą: Customer Service Automation

“Gdy tempo zmian zewnętrznych przekracza tempo zmian wewnętrznych, na horyzoncie zaczyna majaczyć koniec [naszej działalności]…” Jack Welch CEO, General Electric Etapy [...]

czytaj więcej

Standardy obsługi Klienta – 10 grzechów głównych

Standardy Obsługi Klienta

10 powodów problemów z dobrą obsługą Klienta Standardy obsługi Klienta w firmie nie są sumą przypadków. Nie wynika z faktu, że zatrudniliśmy wielu profesjonalnych i miłych [...]

czytaj więcej

Mierz, analizuj i zmieniaj – kluczowe czynniki satysfakcji Klienta

Dlaczego warto mierzyć czynniki satysfakcji Klienta W komunikacji z Klientami bardzo zmieniają się  stosowane  kanały oraz kluczowe czynniki satysfakcji. Zmieniają się [...]

czytaj więcej

10 powodów, dla których wdrożenie contact center jest niezbędne firmie XXI wieku.

contact center w firmie

W kontakcie z małymi i średnimi firmami, gdzie analizujemy możliwość i zasadność wdrożenie wewnętrznego contact center bardzo często pojawiają się argumenty: nas na contact [...]

czytaj więcej

Biuro obsługi Klienta-wewnętrznie czy w outsourcingu?

Outsourcing czy wewnętrznie? budujemy biuro obsługi Klienta

Nie mamy żadnych wątpliwości, że błyskawiczny i bardzo profesjonalny kontakt z Klientem z wykorzystaniem kanałów direct /telefon, Internet, e-mail, serwisy społecznościowe, [...]

czytaj więcej

Prospecting – sposób na zdobycie nowego Klienta

jak zdobyć nowych Klientów?

Prospecting – czy o jeszcze działa? Jak zdobyć nowych Klientów? W ostatnich latach organizacja marketingu i wsparcia sprzedaży przyniosła zmiany. Działania aktywne, [...]

czytaj więcej