Wdrożenie wewnętrznego contact center (Biura Obsługi Klienta)

Szkolenie Wdrożenie wewnętrznego contact center w firmie.

Szkolenie dla managerów

Współczesny Klient oczekuje natychmiastowej obsługi w takim kanale, jaki jest przez danego Klienta preferowany. Oznacza to, że w firmie koniecznością jest zbudowanie wewnętrznego contact center czy też niewielkiego multikanałowego biura obsługi Klienta. Wdrożenie wewnętrznego contact center to prosta procedura… pod warunkiem, ze posiadasz wiedzę na ten temat. Zapraszamy na szkolenie Wdrożenie wewnętrznego contact center w firmie.

Jak przeprowadzić  proces wdrożenia wewnętrznego contact center?

  • Jakie elementy zaplanować w ramach wdrożenia?
  • Co firma może zrobić całkowicie sama, a do czego potrzebuje wsparcia zewnętrznego?
  • Jak zaplanować zadania wewnętrznego contact center?
  • Jak zbudować skuteczne i dobrze zorganizowane wewnętrzne contact center?

Dowiedz się tego na szkoleniu „Wdrożenie wewnętrznego contact center(Biura Obsługi Klienta)”

 

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, wypełnij formularz kontaktowy obok i zgłoś chęć uczestnictwa w szkoleniu.