Blog/Standardy obsługi Klienta

Customer service – zaangażowanie warunkiem sukcesu

Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż – zapamiętam. Pozwól wziąć udział, a… wzbudzisz we mnie pragnienie. Konfucjusz Od wielu lat mam przyjemność pracować z  firmami nad zbudowaniem [...]

czytaj więcej

10 ważnych elementów strategii obsługi Klienta.

Obsługa Klienta - automatyzacja procesów

10 WAŻNYCH ELEMENTÓW STRATEGII OBSŁUGI KLIENTA Standardy i procesy obsługi Klienta. Poprawa obsługi Klienta w firmie. Prowadząc wiele projektów w zakresie standaryzacji [...]

czytaj więcej

Standardy obsługi Klienta – 10 grzechów głównych

Standardy Obsługi Klienta

10 powodów problemów z dobrą obsługą Klienta Standardy obsługi Klienta w firmie nie są sumą przypadków. Nie wynika z faktu, że zatrudniliśmy wielu profesjonalnych i miłych [...]

czytaj więcej

Postrzeganie firmy przez Klientów

percepcja mapa rzeczywistości

„Nie ma rzeczywistości samej w sobie, są tylko obrazy widziane z różnych perspektyw.” Albert Einstein Aby zrozumieć oczekiwania Klientów należy pamiętać o takim pojęciu jak [...]

czytaj więcej

Lojalny Klient – 7 kroków do długoterminowej współpracy

Jak budować lojalność Klienta wobec firmy? Systemy punktowe, karty rabatowe i  narzędzia typu „10-ta kawa gratis” są tylko jednym z elementów budowy lojalności Klienta wobec [...]

czytaj więcej

Pełen emocji trójkąt z Klientem, czyli Triada Satysfakcji Klienta

Czynniki satysfakcji Klienta

Firmy poszukują uniwersalnej, prostej metody, za pomocą której łatwo zidentyfikują, co tak naprawdę powoduje, że Klienci wybierają te a nie inne firmy, te a nie inne produkty. [...]

czytaj więcej

Jak się nauczyć profesjonalnej obsługi Klienta?

Obsługa Klienta przez telefon, mail, spotkanie bezpośrednie

Obsługa Klienta. Obsługa Klienta przez telefon, mail, spotkanie bezpośrednie. O sukcesie firmy decyduje nie tylko sam produkt czy usługa. Równie ważni są profesjonalnie [...]

czytaj więcej

Dlaczego sprzedaż jest jak małżeństwo, czyli obsługa Klienta po zakupie

Obsługa Klienta - automatyzacja procesów

Obsługa Klienta po zakupie. Odwiedzając salon jednego z delarów samochodowych w Warszawie zauważyłam hasło, wiszące w miejscu dostępnym dla Klientów: Pierwszy samochód [...]

czytaj więcej

Badania jakości obsługi Klienta – lepiej wiedzieć, co myślą Klienci

Każda firma poszukuje sposobów, aby zapewnić sobie rozwój, rosnące przychody oraz zyski. Badania jakości obsługi Klienta oraz satysfakcji z obsługi są narzędziem zbierania [...]

czytaj więcej