O nas

Profesjonalna obsługa Klienta

Profesjonalna obsługa Klienta to kluczowa przewaga konkurencyjna firmy. Tylko zadowoleni Klienci będą realizować transakcje z Twoją firmą. Zadowoleni Klienci chętnie dokonują zakupów, a nawet są gotowi zapłacić więcej za produkt lub usługę. Zadowoleni Klienci chętnie wracają ponownie a ponadto swoimi pozytywnymi rekomendacjami zachęcają kolejnych Klientów do wybrania Twojej firmy.

Standardy Obsługi Klienta

Czynnikiem sukcesu jest wypracowanie w firmie Standardów Obsługi Klienta. Jest to zbiór zasad, procesów i reguł, jakie chcemy stosować pracując z Klientami. W trosce o pozytywne doświadczenia Klientów  warto dokonać usprawnień w dwu obszarach:  umiejętności i postaw pracowników (to zmieniamy poprzez szkolenia) oraz poprzez dostarczenie pracownikom odpowiednich narzędzi (od prostych systemów CRM, poprzez niewielkie lub duże rozwiązania contact center a dla większych organizacji aplikacje do klasy Customer Service Automation).

Direct Point Twoim Partnerem

Direct Point Sp. z o.o. będzie partnerem Twojej firmy w podnoszeniu jakości obsługi Klienta. Przygotujemy dopasowane i proste do wdrożenia rekomendacje, przeszkolimy pracowników, dopasujemy narzędzia IT lub zaproponujemy optymalne wykorzystanie aktualnie posiadanych. Pracujemy dla niewielkich firm i wielkich korporacji, bo dla wszystkich zadowolenie Klientów  jest kluczowym czynnikiem sukcesu.
Niech profesjonalna obsługa Klienta będzie przewagą Twojej firmy!

Zadzwoń lub napisz do nas. Porozmawiajmy o tym, jak usprawnić obsługę Klienta w Twojej firmie.

Beata Nawrat

Zapraszam do kontaktu
Beata Nawrat
Prezes Zarządu
Twój Konsultant
509 682 550
beata.nawrat@directpoint.pl