Kontakt

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

Direct Point Sp. z o.o. 

Adres rejestrowy Adres biura
ul. Szeligowska 2/11

01-319 Warszawa

tel. 509 682 550

kontakt@directpoint.pl

Ul. Sandomierska 23/51

02-567 Warszawa

tel. (22) 382 78 00

 

NIP: 522-293-16-93

REGON: 142033245

KRS: 0000338462

Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Jeżeli jesteś na naszej stronie, być może oznacza to, że poszukujesz informacji lub pomocy z zakresie poprawy jakości obsługi Klienta w firmie, badań jakości obsługi Klienta lub szkoleń zespołu contact center, obsługi Klienta lub sprzedaży.
Zadzwoń, napisz-odpowiemy niezwłocznie. Nasi konsultanci chętnie podzielą się widzą i doświadczeniem kilkunastu lat pracy z obszarze wdrażania standardów i procesów customer service. Mamy świadomość, że w najbliższych latach to obsługa Klienta będzie czynnikiem przewagi konkurencyjnej firm.
Zespół konsultantów Direct Point Sp. z o.o. realizuje projekty interdyscyplinarne. Realizujemy w ramach projektów:
– badania i analizy jakości obsługi Klienta
– rekrutację pracowników zespołu Klienta
– opracowujemy plany strategiczne i taktyczne zmian w obszarze customer service
– wspieramy w trakcie procesu wdrożenia zmian