cust/omer service automation

Customer Service Automation – wpis wzorcowy

JAK NIE SYPAĆ PIACHU W TRYBY?CUSTOMER SERVICE AUTOMATION, CZYLI JAK BYĆ BLIŻEJ KLIENTA, ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACY I WYPRACOWAĆ EKSTRA ZYSKI. bezpłatne Seminarium managerskie [...]

czytaj więcej

Zarządzanie zmianą: Customer Service Automation

“Gdy tempo zmian zewnętrznych przekracza tempo zmian wewnętrznych, na horyzoncie zaczyna majaczyć koniec [naszej działalności]…” Jack Welch CEO, General Electric Etapy [...]

czytaj więcej

Mierz, analizuj i zmieniaj – kluczowe czynniki satysfakcji Klienta

Dlaczego warto mierzyć czynniki satysfakcji Klienta W komunikacji z Klientami bardzo zmieniają się  stosowane  kanały oraz kluczowe czynniki satysfakcji. Zmieniają się [...]

czytaj więcej

Umiejętności czy narzędzia? Customer Service Automation

Czynniki satysfakcji Klienta

Kompetencje zespołu a narzędzia Customer Service Automation Od wielu lat w obsłudze Klienta pojawiają się narzędzia, które budzą nadzieje, że w końcu Klienci zechcą obsługiwać [...]

czytaj więcej

Customer Service Automation – automatycznie, czyli dobrze

Obsługa Klienta - automatyzacja procesów

Obsługa Klienta w drodze do automatyzacji . Jako Klienci jesteśmy wyposażeni w narzędzia, za pomocą których w dowolnym momencie możemy wyszukać informacje o firmie, dokonać [...]

czytaj więcej