JAK NIE SYPAĆ PIACHU W TRYBY?CUSTOMER SERVICE AUTOMATION, CZYLI JAK BYĆ BLIŻEJ KLIENTA, ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACY I WYPRACOWAĆ EKSTRA ZYSKI. bezpłatne Seminarium managerskie [...]
“Gdy tempo zmian zewnętrznych przekracza tempo zmian wewnętrznych, na horyzoncie zaczyna majaczyć koniec [naszej działalności]…” Jack Welch CEO, General Electric Etapy [...]
Dlaczego warto mierzyć czynniki satysfakcji Klienta W komunikacji z Klientami bardzo zmieniają się stosowane kanały oraz kluczowe czynniki satysfakcji. Zmieniają się [...]
Kompetencje zespołu a narzędzia Customer Service Automation Od wielu lat w obsłudze Klienta pojawiają się narzędzia, które budzą nadzieje, że w końcu Klienci zechcą obsługiwać [...]
Obsługa Klienta w drodze do automatyzacji . Jako Klienci jesteśmy wyposażeni w narzędzia, za pomocą których w dowolnym momencie możemy wyszukać informacje o firmie, dokonać [...]