Firma Master Telecom Sp. z o.o. oraz Direct Point Sp. z o.o., właściciel serwisu www.clientservice.pl, nawiązały współpracę w zakresie wspólnego wdrażania contact center wewnętrznych w małych i średnich firmach.
Szybki rozwój technologii oraz zmieniające się oczekiwania Klientów powodują konieczność zmian w modelach obsługi Klienta przez firmy, niezależnie od branży, w której firmy te działają. Dodatkowym czynnikiem, który skłania organizacje do większej koncentracji na pozyskiwaniu nowych i utrzymaniu dotychczasowych Klientów, jest bardzo widoczne w V kwartale 2012 spowolnienie gospodarcze. Firmy biorą pod uwagę różne scenariusze rozwoju sytuacji gospodarczej i szukają rozwiązań posnoszących ich skuteczności i konkurencyjność.
Wymagający Klient na nasyconym, zaawansowanym rynku oczekuje od firmy m.in.: szybkiej i profesjonalnej informacji, sprawnego i skutecznego rozpatrywania ewentualnych reklamacji, doskonałej procedury obsługi zamówień, elastyczności, dostępności do komunikacji z wykorzystaniem wszystkich mediów. Firmy są gotowe wdrażać rozwiązania zgodne z oczekiwaniami Klientów, pod warunkiem, że rozwiązania te będą kompleksowe i optymalne kosztowo.
Odpowiedzią na te oczekiwania, szczególnie ze strony MSP jest współpraca Master Telecom Sp. z o. oraz Direct Point Sp. z o.o. Direct Point Sp. opracowuje dla firm kompleksową strategię prosprzedażowej obsługi Klienta: od diagnozy stanu wyjściowego /badania jakości obsługi Klienta/, poprzez wypracowanie rekomendacji na bazie wyników badań do pełnego wdrożenia, wraz z rozwiązaniem contact center VCC Studio.
Oprogramowanie contact center VCC Studio, dostarczane przez Master Telecom, jest dostępne przez Internet, w preferowanym przez MSP modelu cloud contact center, udostępniane w wariancie SaaS /software as a service/. To rozwiązanie daje zainteresowanym firmom szereg korzyści: minimalne koszty wdrożenie, zawarcie umowy o wykorzystaniu oprogramowania na dowolny okres, np. na test, błyskawiczny serwis, bezpieczeństwo danych, skalowalność i łatwość w zmianie lokalizacji call center, stały dostęp do aktualizacji oprogramowania. Rozwiązanie szczególnie rekomendowane jest dla małych i średniej wielkości contact center wewnętrznych.
Współpraca Master Telecom i Direct Point zakłada dostarczenie bardzo kompleksowej usługi. „Mamy świadomość, że rozwiązanie technologiczne to nie wszystko. – skomentował Jacek Tomaszewski, Dyrektor Generalny Master Telecom. – Współpracując z Direct Point pomagamy Klientom opracować a potem wdrożyć wewnętrzne contact center. Zaczynamy od koncepcji wykorzystania takiej jednostki w organizacji, poprzez strategie sprzedaży i obsługi Klienta z wykorzystaniem contact center, szkolenia, rekrutację personelu, bieżące wsparcie w koordynacji pracy contact center. Narzędzia contact center stają się w tym modelu faktycznie „narzędziem”, ale za to niezbędnym do realizacji doskonałej obsługi Klienta w firmie.”
Dodatkowych informacji udziela :
Beata Nawrat
Partner Direct Point Sp. z o.o.
tel: +48 509 682 550
O Direct Point Sp. z o.o.
Direct Point Sp. z o.o. istnieje od 2008 roku. Spółka prowadzi serwis www.clientservice.pl, poświęcony zagadnieniem związanym ze strategiami i taktykami obsługi Klienta, wdrożeniami kompleksowych modeli customer service w firmach: od zdefiniowania strategii, poprzez dobór i wdrożenie narzędzi typu call center, bazy danych, systemy do zarządzania komunikacją e-mail. Ideą serwisu www.clientservice.pl jest promowanie wiedzy, że doskonała obsługa Klienta połączona z precyzyjnymi mechanizmami komunikacji direct stanowi o przewadze konkurencyjnej firm i jest podstawowym narzędziem pozyskiwania oaz utrzymywania lojalności Klientów.