Narzędzia wspierające obsługę Klienta

Po co firmie narzędzia do obsługi Klienta?

Optymalne narzędzia oszczędzają koszty, ułatwiają pracę ludziom, minimalizują ryzyko błędów, dają nowe możliwości, optymalizują i automatyzują procesy obsługi Klienta.

Celem tego etapu działań Direct Point jest wdrożenie w firmie Zleceniodawcy  narzędzi ułatwiających komunikację z Klientami i sprzedaż.

Wall board – obserwuj w czasie rzeczywistym ruch telefoniczny w Twoim biurze obsługi Klienta.

 

Contact center, e-mail marketing, media społecznościowe, bazy danych, CRM
Skuteczne narzędzia  w obsłudze Klienta

  • Pomoc w wyborze call center outsourcingowego i wdrożenie projektu u zewnętrznego wykonawcy.
  • Wdrożenie call center wewnętrznego: od mini /2-5 stanowisk/do kilkuset stanowisk,
    wdrożenie rozwiązania informatycznego /także Software as a Service/
  • Wdrożenia: modyfikacje stron www pod kątem obsługi Klienta,
    systemy do mass e-mailingu, integracja marketingu internetowego z call center

Podstawowym narzędziem obsługi w firmie jest telefoniczne biuro obsługi Klienta. Zapewnij profesjonalną obsługę przez telefon każdego Klienta, który dzwoni do firmy i każdego, do którego dzwonią Twoi pracownicy

 

Czy w Twojej firmie potrzebne są narzędzia usprawniające obsługę Klienta?

  • Propozycja wdrożenie narzędzi informatycznych dotyczy po prostu tych firm, które powinny a jeszcze nie korzystają z narzędzi optymalizujących kontakty.
    Czy Twoja firma:
  • udostępnia Klientom możliwość komunikowania się za pomocą infolinii,e-maili, chat, formularzy internetowych na stronie www?
  • czy wykorzystujesz działania aktywnego telemarketingu do pozyskiwania nowych Klientów?
  • czy wykorzystujesz Internet jako źródło nowych Klientów?
  • czy odpowiedni wykorzystujesz e-mail marketing do pozyskiwania nowych Klientów i regularnej komunikacji z aktualnymi?
    Jeżeli potrzebujesz wsparcia w jednym z w/w obszarów – nasza oferta jest dla Ciebie!

 

Co zyska Twoja firma i Twoi Klienci
dzięki wdrożeniu narzędzi wsparcia?

    • Obniżysz koszty działań związanych z obsługą Klienta
    • Dasz Klientom Twojej firmy więcej możliwości komunikacji
    • Dostaniesz narzędzia planowania, realizacji i analizy działań komunikacyjnych na szerszą skalę
    • Dzięki nowym narzędziom komunikacji /systemy call center, aplikacje e-mailingowe, aplikacje do zarządzania bazami danych , narzędzia zintegrowane, contact center w chmurze/ umożliwisz handlowcom, pracownikom obsługi Klienta nowe, niedostępne do tej pory formy komunikowania się z Klientami
    • Obniżysz koszty, usprawnisz procesy i podniesiesz ich skuteczność

Jak będziemy pracować?

  • Analiza potrzeb Zleceniodawcy w zakresie wykorzystania narzędzi IT wsparcia sprzedaży i obsługi Klienta
  • Wypracowanie rekomendacji na podstawie wyników badań oraz warsztatów strategicznych
  • Analiza dostępnych narzędzi na rynku , przeprowadzenie konkursu ofert i przedstawienie rekomendacji
  • W przypadku narzędzi będących w zasobach clientservice.pl – rekomendacja i wdrożenie.
  • Szkolenia do pracowników i managerów w zakresie wykorzystania wdrożonych narzędzi.

    Efektem wdrożenia właściwych narzędzi obsługi Klienta jest wzrost sprzedaży do nowych i aktualnych Klientów, przekładajacy się bardzo szybko na wzrost przychodów i rentowności firmy.