Consulting customer service

Kluczowym czynnikiem przewagi konkurencyjnej są standardy customer service. Wdrażanie standardów obsługi  jest specjalistyczną wiedzą (consulting customer service). Obejmuje znajomość wymagań Klientów, rekomendowanych procesów, dostępnych narzędzi, psychologii i  wielu innych dziedzin.

Interdyscyplinarny consulting customer service

Nie zawsze managerowie zatrudnieni w danej firmie posiadają  sumę doświadczeń, niezbędnych do tworzenia nowej strategii.

Dostarczamy na wiedzę: jak budować  standardy obsługi Klienta w firmie?

Wspieramy projekty wdrożenia najwyższych standardów obsługi Klienta poprzez profesjonalny consulting customer service.

Jako Direct Point oferujemy Państwu szeroko rozumiany consulting customer service. 

Badanie  procesów customer service

Analizujemy realizowane w firmie procesy customer service. Dzięki spojrzeniu „z zewnątrz”, wspartemu kilkunastoletnim doświadczeniem  identyfikujemy obszary do rozwoju i zmian. Rekomendacje z naszej strony bazują na doświadczeniu a jednocześnie uwzględniają aktualne trendy w obsłudze Klienta.

Przygotowanie rekomendacji wdrożeń i zmian w obszarze obsługi Klienta

Na podstawie badań procesów customer service, bazując na najnowszych trendach przygotowujemy rekomendacje: plan i zakres wdrożenia nowych standardów customer service. Zmiana w procesach obsługi Klienta najczęściej bardzo szybko przekłada się na poprawę konwersji sprzedaży.

Pracujemy stosując najlepsze praktyki zarządzania zmianą. Uwzględniamy wiedzę i opinie fachowców zatrudnionych w Twojej firmie.  Budujemy zaangażowanie i odpowiedzialność za zmiany w całym zespole. Jak?  O tym przeczytasz poniżej:

Customer service – zaangażowanie warunkiem sukcesu

Opracowanie strategii i taktyki multichannel customer service

Przygotowujemy koncepcję, jak wdrożyć optymalne procesy i wysokie standardy customer service. Opracowujemy szczegółowe materiały operacyjne: specyfikację funkcjonalną procesów customer service na potrzeby wdrożenia np. CRM lub też operacyjny dokument opisujący standardy obsługi Klienta we wszystkich kanałach.

Szkolenia w zakresie obsługi Klienta  

Realizujemy niezbędne szkolenia związane ze zbudowaniem i wdrożeniem najwyższych standardów obsługi Klienta. Consulting customer service obejmuje przeprowadzenie szkoleń zarówno dla personelu podstawowego jak i managerów obsługi Klienta. Realizujemy szkolenia odpowiednie dla danego etapu wdrożenia:

  1.  Warsztaty fokusowe na etapie wypracowania standardów i budowania zaangażowania zespołu.
  2.  Warsztaty wdrożeniowe na etapie przekazywania nowych standardów.
  3.  Bieżące retreningi w trackie wdrożenia.
  4. Szkolenia dla kadry podstawowej (pierwsza linia obsługi Klienta), managerów średniego i wyższego szczebla.