Wdrożenia software w obsłudze Klienta

Wdrożenie Standardów Obsługi Klienta : wdrożenia software i rozwój kompetencji zespołu

Specjalizujemy się w kompleksowych wdrożeniach (lub usprawnieniach) w zakresie wielokanałowej obsługi Klienta. Dlatego możemy wesprzeć Cię w zakresie:

  • wielokanałowa obsługa Klienta
  • wdrożenie wewnętrznego contact center
  • wdrożenia standardów obsługi Klienta (telefon, mail, chat) w modelu omnichannel (w opozycji do multichannel)
  • wdrożenia projektów generowania leadów i skutecznej obsługi leadów z internetu
  • rozwój kompetencji pracowników BOK

Zrealizujemy w Twojej firmie kompleksowe wdrożenie standardów wielokanałowej obsługi Klienta zgodnie z wypracowanym wspólnie modelem. Wdrożenie może dotyczyć pracy z zespołem (szkolenia i inna działania podnoszące kompetencje), ale może też obejmować wdrożenie niezbędnych narzędzi informatycznych (np. system CRM lub system contact center).

Przykładowe rozwiązania IT wspierające customer service

Aplikacje typu CRM

Aplikacje typu CRM dla dużych firm mogą być zaawansowanymi rozwiązaniami dedykowanymi, w przeciwieństwa do  prostych aplikacji chmurowymi dla mniejszych podmiotów. Godne uwagi jest, że możesz kupić licencję nawet na 1 stanowisko. Doradzamy w zakresie wyboru aplikacji i koordynujemy proces wdrożenia.

Systemy klasy customer service automation

W przypadku średnich i dużych firm rekomendacją mogą być systemy klasy customer service automation, jeszcze bardziej zaawansowane niż systemy contact center. Aplikacje klasy customer service automation:

  • integrują funkcje systemu call center (ruch przychodzący i wychodzący)
  • wspierają zarządzanie korespondencją elektroniczną (mail, chat)
  • pomagają w komunikacji wewnętrznej
  • pomagają w budowie baz wiedzy w firmie
  • wspierają realizację oceny pracowników w korelacji z wynikami pracy

Aplikacje typu work flow

Obsługa Klienta to nie tylko pracownicy tzw. pierwszej linii, dlatego że w obsłudze Klienta bierze udział każdy pracownik firmy. Dlatego ważne jest, aby sprawnie przekazywać i załatwiać sprawy Klientów „wewnątrz firmy”. Tym samym wewnętrzny work flow może być kluczowy dla poprawy jakości obsługi Klientów.

Systemy do zarządzania komunikacją pisemną (e-mail, chat)

W zależności od wielkości i potrzeb firmy można wybrać różne rozwiązania. Najprostszym wymaganiem jest dostępność historii korespondencji testowej z Klientem na jego koncie w  systemie CRM. Bardziej zaawansowaną opcją są systemy kolejkowania wiadomości mail i tekstowych.

Multi-kanałowe wewnętrzne contact center

Wewnętrzne contact center nawet w niewielkiej firmie jest koniecznością, podobnie jak internet czy telefony komórkowe. Klienci oczekują natychmiastowej obsługi telefonicznej, mailowej oraz szybkiego załatwiania ich spraw.  Proponujemy kompleksową usługę  wdrożeni wewnętrznego call center:

  • opracowanie koncepcji wsparcia działania CC
  • wybór i wsparcie wdrożenia systemu contact center
  • rekrutacja i szkolenie zespołu CC

Dzięki współpracy z wieloma dostawcami rozwiązań IT zaproponujemy takie, które będzie najlepsze dla Twojej firmy.

Zastanawiasz się, po co Twoje firmie wewnętrzne contact center?  Kliknij, przeczytaj i zaufaj doświadczeniu ekspertów:

Po co firmie wewnętrzne call center?

Wsparcie konsultanta–dlaczego warto?

Wdrożenie Standardów Obsługi Klienta w  firmie, wdrożenie wielokanałowej obsługi w modelu omnichannel lub wdrożenie wewnętrznego contact center to relatywnie prosty proces. Pod jednym warunkiem – że posiadasz wiedzę, jak je przeprowadzić.

My wiemy. Zespół ClientService.pl ma ponad 15 lat doświadczenia w podobnych wdrożeniach. Nie trać czasu na szukanie rozwiązań, które już od dawna znamy.  Zapraszamy do współpracy, płynnie przeprowadzimy wdrożenie w Twojej firmie.

Kiedy warto wspierać obsługę Klienta narzędziami IT?

Niezależnie o wielkości firmy narzędzia IT przenoszą organizację na inny poziom możliwości.  Im większa firma tym większe oszczędności oraz usprawnienia w obsłudze.

Wielokanałowa obsługa Klienta to odpowiedź TAK! na pytania, czy:

  • potrafię zweryfikować historię kontaktów z każdym Klientem w firmie?
  • w jednym miejscu mam dostęp do historii telefonów, maili, chatów?
  • wiem, jak szybko i z jakim efektem są procesowane reklamacje w firmie?
  • badam, z jaką skutecznością kontakty z potencjalnymi Klientami zamieniają się w realne transakcje?
  • mierzę, jaka jest szybkość odpowiedzi na maile, telefony, zapytania ofertowe?
  • analizuję, jaka jest skuteczność sprzedażowa poszczególnych handlowców, punktów sprzedaży?
  • wiem, w jakim stopniu moi Klienci są  zadowoleni z obsługi?

Korzyści z wdrożenia

  1. Niższe koszty pracy zespołu obsługi Klienta
  2.  Lepsze parametry jakości obsługi (szybsza reakcja, wyższa jakość kontaktów)
  3.  Wysoka jakość i skuteczność każdego kontaktu z Klientem
  4. W efekcie lepsze wyniki sprzedaży i utrzymania Klientów
  5. Pozytywny marketing w sieci ze strony zadowolonych Klientów.

Reasumując, zapraszamy do współpracy zarówno w aspekcie wyboru i wdrożenia software jak i szkoleń tzw. miękkich.