: wdrożenia software i rozwój kompetencji zespołu
Specjalizujemy się w kompleksowych wdrożeniach (lub usprawnieniach) w zakresie wielokanałowej obsługi Klienta. Dlatego możemy wesprzeć Cię w zakresie:
Zrealizujemy w Twojej firmie kompleksowe wdrożenie standardów wielokanałowej obsługi Klienta zgodnie z wypracowanym wspólnie modelem. Wdrożenie może dotyczyć pracy z zespołem (szkolenia i inna działania podnoszące kompetencje), ale może też obejmować wdrożenie niezbędnych narzędzi informatycznych (np. system CRM lub system contact center).
Aplikacje typu CRM dla dużych firm mogą być zaawansowanymi rozwiązaniami dedykowanymi, w przeciwieństwa do prostych aplikacji chmurowymi dla mniejszych podmiotów. Godne uwagi jest, że możesz kupić licencję nawet na 1 stanowisko. Doradzamy w zakresie wyboru aplikacji i koordynujemy proces wdrożenia.
W przypadku średnich i dużych firm rekomendacją mogą być systemy klasy customer service automation, jeszcze bardziej zaawansowane niż systemy contact center. Aplikacje klasy customer service automation:
Obsługa Klienta to nie tylko pracownicy tzw. pierwszej linii, dlatego że w obsłudze Klienta bierze udział każdy pracownik firmy. Dlatego ważne jest, aby sprawnie przekazywać i załatwiać sprawy Klientów „wewnątrz firmy”. Tym samym wewnętrzny work flow może być kluczowy dla poprawy jakości obsługi Klientów.
W zależności od wielkości i potrzeb firmy można wybrać różne rozwiązania. Najprostszym wymaganiem jest dostępność historii korespondencji testowej z Klientem na jego koncie w systemie CRM. Bardziej zaawansowaną opcją są systemy kolejkowania wiadomości mail i tekstowych.
Wewnętrzne contact center nawet w niewielkiej firmie jest koniecznością, podobnie jak internet czy telefony komórkowe. Klienci oczekują natychmiastowej obsługi telefonicznej, mailowej oraz szybkiego załatwiania ich spraw. Proponujemy kompleksową usługę wdrożeni wewnętrznego call center:
Dzięki współpracy z wieloma dostawcami rozwiązań IT zaproponujemy takie, które będzie najlepsze dla Twojej firmy.
Zastanawiasz się, po co Twoje firmie wewnętrzne contact center? Kliknij, przeczytaj i zaufaj doświadczeniu ekspertów:
Wdrożenie Standardów Obsługi Klienta w firmie, wdrożenie wielokanałowej obsługi w modelu omnichannel lub wdrożenie wewnętrznego contact center to relatywnie prosty proces. Pod jednym warunkiem – że posiadasz wiedzę, jak je przeprowadzić.
My wiemy. Zespół ClientService.pl ma ponad 15 lat doświadczenia w podobnych wdrożeniach. Nie trać czasu na szukanie rozwiązań, które już od dawna znamy. Zapraszamy do współpracy, płynnie przeprowadzimy wdrożenie w Twojej firmie.
Niezależnie o wielkości firmy narzędzia IT przenoszą organizację na inny poziom możliwości. Im większa firma tym większe oszczędności oraz usprawnienia w obsłudze.
Reasumując, zapraszamy do współpracy zarówno w aspekcie wyboru i wdrożenia software jak i szkoleń tzw. miękkich.