Profesjonalna obsługa Klienta.

Profesjonalna obsługa Klienta- dlaczego warto?

Wdrożenie profesjonalnej obsługi Klienta w firmie staje się pilnym wyzwaniem, gdy:

  • Zależy Ci na utrzymaniu Klientów, gdyż opłaca się współpraca długoterminowa
  • Handlowcy skarżą się, że po zakupie na etapie obsługi Klienci nie są zadowoleni
  • Wyniki badań wskazują na brak zadowolenia Klientów
  • Pojawiają się negatywne komentarze w social media i co gorsza, są one zasłużone
  • Widzisz, wiesz że obsługa Klienta w Twojej firmie wymaga usprawnienia i rozwoju, bo nie nadąża za oczekiwaniami Klientów lub przyjętymi na rynku dobrymi praktykami.

W zależności od potrzeb Twojej organizacji proponujemy:

Analizy wstępne: w jakim zakresie są rekomendowane zmiany?

Na tym etapie zrealizujemy: Audyt lub badania jakości obsługi Klienta

Strategia obsługi Klienta

Na bazie analiz przedstawimy jako punkt odniesienia najlepsze praktyki rynkowe i rekomendacje zmian. 

Jeżeli taka będzie rekomendacja wspólnie wypracujemy Standardy obsługi Klienta. 

Wdrożenia zmian w obsłudze Klienta

Oferujemy wsparcie w procesie wdrożenia zmian w zakresie kompetencji i niezbędnych narzędzi

IT. Więcej o narzędziach IT w obsłudze czytaj tutaj: Narzędzia IT w obsłudze

Szkolenia wspierające: 

W zależności od potrzeb organizacji zrealizujemy dla Ciebie niezbędne dla skutecznego wdrożenia szkolenia:

  • Szkolenia dla managerów
  • Szkolenia dla pracowników obsługi
  • Szkolenia dotyczące komunikacji i dobrych praktyk w BOK (asertywność, komunikacja, język)
  • Szkolenia wspierające realizację procesów zaprojektowanych dla BOK