Kontakt

Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Jeżeli jesteś na naszej stronie, być może oznacza to, że poszukujesz informacji lub pomocy z zakresie poprawy jakości obsługi Klienta w firmie, badań jakości obsługi Klienta lub szkoleń zespołu contact center, obsługi Klienta lub sprzedaży.

Zadzwoń, napisz-odpowiemy niezwłocznie. Nasi konsultanci chętnie podzielą się widzą i doświadczeniem kilkunastu lat pracy z obszarze wdrażania standardów i procesów customer service. Mamy świadomość, że w najbliższych latach to obsługa Klienta będzie czynnikiem przewagi konkurencyjnej firm.
Zespół konsultantów ClientService realizuje projekty interdyscyplinarne. Realizujemy w ramach projektów:

  • badania i analizy jakości obsługi Klienta
  • rekrutację pracowników zespołu Klienta
  • opracowujemy plany strategiczne i taktyczne zmian w obszarze customer service
  • wspieramy w trakcie procesu wdrożenia zmian

ClientService.pl

ul. Szeligowska 2/11
01-319 Warszawa

tel. 509 682 550
mail: szkolenia@clientservice.pl

Formularz kontaktowy





    (*) - pola wymagane