Doskonała obsługa Klienta: to się opłaca! 23 października 2014, Warszawa bezpłatne seminarium managerskie

Contact center to podstawowe narzędzie obsługi Klienta w firmie XXI wieku. Odpowiadaj na pytanie, udzialaj informacji, sprzedawaj, monitoruj należności, doradzaj w trakcie zakupów w Twom sklepie intenetowym.

Doskonała obsługa Klienta może być  głównym czynnikiem przewagi konkurencyjnej.

Co decyduje o tym, że Klienci wybierają jako dostawcę konkretną firmę? Jaką rolę w wyborze ma doskonała obsługa Klienta? Co konkretnie trzeba robić, aby móc powiedzieć o swojej firmie: „Doskonała obsługa Klienta jest naszą mocną stroną!” Jak spowodować, aby Klient, który może (nie ruszając się z domu) poznać ofertę od wielu firm – wybrał właśnie naszą? Co powoduje, że  Klienci po dokonaniu zakupu chętnie wracają do konkretnego dostawcy? Co zrobić, aby Klienci działali jak ambasadorowie naszej firmy i polecali ją swoim znajomym?

Odpowiedzią na powyższe pytania jest doskonała obsługa Klienta. Zapraszamy na bezpłatne seminarium managerskie, podczas którego w gronie osób odpowiedzialnych za standardy obsługi klienta będziemy dyskutować o tym, jak rozwijać firmę i generować wyższe przychody.

Termin: 23 października 2014, godz. 10.00-13.00

Miejsce Seminarium: Sale szkoleniowe Mazowieckiej Grupy  Szkoleniowo- Doradczej

Aleje Jerozolimskie  99 /58, VI piętro , w Warszawie

Dla kogo przeznaczone jest seminarium Doskonała Obsługa Klienta ?

Szkolenie adresowane jest do firm, które zaczynają zauważać jak duże znaczenie ma doskonała obsługa Klienta dla realizowania celów biznesowych firmy. Zapraszamy na seminarium firmy, które chciałyby w sposób uporządkowany i
skuteczny rozpocząć pracę nad zbudowaniem optymalnego modelu obsługi, szukają pomysłów i inspiracji jak to zrobić, od czego zacząć?

Jeżeli zagadnienie usprawniania obsługi Klienta Cię interesuje przeczytaj artykuł:Zasady dobrej obsługi Klienta

Celem seminarium jest znalezienie odpowiedzi na następujące pytania.

    1. Czego oczekują od dostawców i partnerów biznesowych Klienci w XXI wieku?
    2. Jak zbudować przewagę konkurencyjną dzięki doskonałej obsłudze?
    3. Jakimi metodami można zbadać, czy Klienci są zadowoleni, jakie wnioski wyciągać z niezadowolenia Klientów?
    4. Od czego rozpocząć wdrażanie zmian, jakich obszarów te zmiany powinny dotyczyć?
    5. Jakie narzędzia i technologie są niezbędne o usprawnienie obsługi?
    6. Jakie będą koszty wdrożenia zmian i jakich korzyści możemy się z w ich efekcie spodziewać?

MODUŁY TEMATYCZNE SEMINARIUM

Triada Satysfakcji Klienta, czyli co powoduje, że Klienci pozytywnie oceniają relację z daną firmą?

  1. Czynniki satysfakcji Klienta merytoryczne, proceduralne i psychologiczne – czy Twoja firma dostarcza Klientom powodów do zadowolenia w każdym z tych obszarów?
  2. Analiza procesów  w firmach wpływających na jakość obsługi – potencjalne obszary zmian.
  3. Metody badania zadowolenia Klienta oraz budowanie organizacji nastawionej na oczekiwania Klientów. Czy Klienci są tak samo zadowoleni z obsługi, jak nam się wydaje, że powinni być?

Obszary zmian, czyli co trzeba zmienić w firmie, aby Klienci wyraźnie odczuli zmiany w jakości obsługi.

1. Zmiana postaw i umiejętności – budowanie zespołu obsługi Klienta.
2. Technologia a oczekiwania klientów. Jakie rozwiązania technologiczne usprawnią i podniosą efektywność obsługi Klienta.
3. Procesy, procedury, metody pracy – zmieniaj tak często, jak wymaga tego otoczenie rynkowe.
4. Ile organizacja może zyskać na wdrożeniu Standarów Obsługi Klienta i czy stać nas, aby tego nie zrobić? Korzyści ze zmian.

Uwaga: seminarium bezpłatne, prosimy o potwierdzenie udziału

Masz pytania lub chcesz zgłosić udział w szkoleniu wypełnij formularz:





Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon

Interesujace Ciebie szkolenia

Treść wiadomości

Prowadzący: Beata Nawrat
Absolwent MBA W Akademii im. Leona Koźmińskiego
Direct Point Sp. z o.o. – Partner

Informacje o prowadzącym

Doskonała obsługa Klienta

Doskonała obsługa Klienta

Zainteresował Cię temat „Doskonała obsługa Klienta”. Kliknij link i poczytaj więcej:
10 ważnych elementów strategii obsługi Klienta.