W ostatnich latach coraz mocniej widoczne są dwa zjawiska:
W zdalnych strukturach firm role działów obsługi Klienta i sprzedaży przenikają się, gdyż Klienci oczekują załatwienia wszystkich ich spraw w jednym kontakcie. Jednocześnie interesem firmy jest, aby w trakcie kontaktu obsługowego pracownik
zachęcić Klienta do zakupu. Kontakt ze strony Klienta, gdy jest zainteresowany to jedyna okazja sprzedażowa. A często drugiej nie będzie, jeżeli nasz Klient nie będzie zadowolony z kontaktu z BOK. (BOK- biuro obsługi Klienta).
Wspieramy organizację w procesie budowania zrozumienia dla zmiany roli BOK i pracowników, albowiem często osoby do tej pory zajmujące się obsługą potrzebują wsparcia w nowej roli sprzedażowej.
Aby dział obsługi mógł realizować wsparcie sprzedaży potrzebuje mieć dostęp do procesów związanych z ofertowaniem, zakupem i komunikacją po sprzedaży.
W zależności od branży i procesu sprzedaży niezbędne są różne narzędzia.
Wskażemy i wesprzemy wdrożenie tych, które najbardziej są rekomendowane dla Twojej firmy (systemy CRM, systemy call center, systemy ticketowe i inne).
Jeżeli sprzedaż nie jest całkowicie zautomatyzowana, umiejętności obsługowe pracowników mają duży wpływ na to, czy Klient w kontakcie z firmą zdecyduje się na zakup.
Więcej o szkoleniach, które oferujemy przeczytasz tutaj: Szkolenia zamknięte
A writing service for essays can be described as a service that offers support with your writing assignments for students. The service assigns your essay to an experienced writer, who completes your assignment in a short time.Be sure to keep your Online essay writer service short and to the point, as long paragraphs can make it difficult for readers to follow what you are saying.A service for writing essays that is trusted has an experienced team of writers who are able to tackle any assignment. They also provide excellent support.