Nie działaj po omacku! Dowiedz się, czego konkretnie oczekują Twoi Klienci. Wnioskując z badań, wprowadź zmiany, które poprawią zadowolenie Klientów i usprawnią sprzedaż.
Każde działanie, które pomoże Twojej firmie w sposób uporządkowany poznać opinie i oczekiwania Klientów można uznać za badania obsługi Klienta. Mogą to być badania telefoniczne, mailowe, badania bezpośrednio w punktach sprzedaży. Mogą dotyczyć satysfakcji, ale też opinii o konkretnych procesach i służyć zebraniu konkretnych sugestii zmian.
Badania prowadzone metodą Mystery Shopper pozwalają Ankieterom wczuć się w sytuację Klienta, ponieważ audytor odgrywa anonimowo rolę Klienta. Bezpośrednie ankiety z Klientami dają unikalne informacje zwrotne, w opozycji do bazowania tylko na opiniach pracowników. Systemy informatyczne pomagają zbadać takie wskaźniki jak np. First Contact Resolution lub Net Promoter Score, bezsprzecznie pokazując zadowolenie Klientów lub jego brak.
W wielu przypadkach satysfakcjonujące wyniki dostarczy Twojej firmie audyt zrealizowany przez doświadczonego konsultanta, eksperta w zakresie Standardów Obsługi Klienta.
Interesuje Cię audyt obsługi Klienta? Przeczytaj, dlaczego warto zrealizować audyt: Dlaczego warto zrobić audyt obsługi Klienta?
Jedynym źródłem przychodów Twojej firmy są Klienci. Zadowoleni Klienci kupują więcej, wracają po kolejne zakupy. Dzieląc się dobrą opinią z innymi są najlepszym marketingiem Twojej firmy. Klienci, którzy na dowolnym etapie procesu zakupu nie są zadowoleni bezsprzecznie rezygnują z zakupu. Ci najbardziej niezadowoleni przede wszystkim dzielą się złą opinią ze znajomymi. Wywołują bez wątpienia kryzys wizerunkowy, często publicznie w mediach społecznościowych pisząc negatywne opinie.
Zaproponujemy optymalne metody diagnozy jakości obsługi Klienta w Twojej firmie.
Szczególnie rekomendujemy realizację badań, gdy
Zleceniodawcom życzymy, aby zrealizowane badania i konsultacje pokazały na koniec, że wszystkie procesy w ich firmie przebiegają optymalnie. W związku z tym ich Klienci mają wyłącznie bardzo dobrą opinię o współpracy…
Badanie jakości obsługi Klienta można porównać do diagnozy medycznej. Jeżeli wszystko jest w porządku możemy badanie schować do szuflady i … jeszcze bardziej dbać o najwyższą jakość obsługi Klienta. Jeżeli jednak cokolwiek w firmie wymaga usprawnienia warto wiedzieć o tym jak najszybciej i podjąć działania korygujące. Dzięki badaniom: