Archiwum szkoleń:

Trudny Klient czy trudna sytuacja? Szkolenie dla pracowników obsługi Klienta.

Trudny Klient czy trudna sytuacja? Praca z Klientami powoduje, że często znajdujemy się w trudnej sytuacji obsługowej. Czasami mogą to być kontakty z Klientem z trudnym charakterem. Czasami mogą to być kontakty z Klientem, który ma po prostu trudny dzień i swoje frustracje ostatecznie rozładowuje na pracowniku Biura Obsługi Klienta.

26-27 września 2019 Warszawa 2 dni 1 300 zł netto

Trudny Klient czy trudna sytuacja? Szkolenie dla pracowników obsługi Klienta.

Praca z Klientami powoduje, że często znajdujemy się w trudnej sytuacji obsługowej. Czasami mogą to być kontakty z Klientem z trudnym charakterem. Czasami mogą to być kontakty z Klientem, który ma po prostu trudny dzień i swoje frustracje ostatecznie rozładowuje na pracowniku Biura Obsługi Klienta.

18-19 listopada 2019 Warszawa 2 dni 1 300 zł netto

Wdrożenie standardów customer service w firmie

Szkolenie dla managerów z firm, które szukają sposobu na trwałe i skuteczne wdrożenie w firmie wysokich standardów obsługi Klienta. Obsługa Klienta stanowi aktualnie kluczową przewagę firmy. Klienci są gotowi zapłacić nawet więcej za usługi świadczone w najwyższym standardzie.

19-20 lipca 2018 Warszawa 2 dni 1 500 zł netto

Certyfikacja konsultantów contact center (szkolenie dla managerów)

Certyfikacja pracowników to jedno z bardziej skutecznych narzędzi motywowania pracowników oraz budowania przyjaznego PR firmy. Umożliwia sprawdzenie i formalne potwierdzenie kompetencji pracowników.

24-25 października 2019 Warszawa 2 dni szkoleniowe 1 700 zł netto

Wdrożenie standardów customer service w firmie

Wprowadzenie marketingowe Obsługa Klienta stanowi aktualnie kluczową przewagę firmy. Klienci są gotowi zapłacić nawet więcej za usługi świadczone w najwyższym standardzie.

3-4 września 2018 Warszawa 2 dni szkoleniowe 1 500 zł netto