Współczesny Klient oczekuje natychmiastowej obsługi w takim kanale i języku, jaki preferuje, dlatego koniecznością jest profesjonalne funkcjonowanie wewnętrznego biura obsługi Klienta (w modelu omnichannel).
Komunikacja wielokanałowa jest już standardem obsługi Klienta, godnym uwagi jest sposób integracji kanałów komunikacji z Klientem. Model docelowy, do którego dążymy – to omnichannel.
Omnichannel a multichannel w obsłudze Klienta (źródło: https://www.revechat.com/blog/omnichannel-vs-multichannel/).
W praktyce wiele firm obsługuje jednocześnie co najmniej kilka kanałów. Aby działać skutecznie, szybko i zgodnie z oczekiwaniami współczesnych Klientów zmierzaj do modelu omnichannel, integrując wiele kanałów w jednym narzędziu.
Co możemy razem zrobić?
Wdrożenie nowego modelu obsługi to praca na kilku obszarach. Proponujemy wsparcie w każdym z wymienionych poniżej obszarów.
Zidentyfikujemy procesy, a następnie pomożemy je zautomatyzować i usprawnić. Zyskasz niższe koszty i z pewnością bardziej zadowolonych Klientów.
Narzędzia IT do komunikacji (wymierne oszczędności z automatyzacji)
Zrealizujemy proces analizy potrzeb firmy, aby wybrać optymalne narzędzie do wsparcia obsługi Klientów. Wsparcie w trakcie całego procesu wyboru i zakupu.
Zidentyfikujemy kompetencje kluczowe dla rozwoju Twojej organizacji, w rezultacie wskażemy ścieżki rozwoju.
Podpowiemy, jakie wskaźniki analizować w obsłudze Klienta, aby trzymać rękę na pulsie.