ClientService.pl opinie
ClientService.pl opinie: Profesjonalna obsługa Klienta to kluczowa przewaga konkurencyjna firmy. Zadowoleni Klienci będą chętnie realizować transakcje z Twoją firmą, a nawet są gotowi zapłacić więcej za produkt lub usługę. Zadowoleni Klienci chętnie wracają ponownie, a ponadto swoimi pozytywnymi rekomendacjami zachęcają kolejne osoby do wybrania Twojej firmy.
Uzyskanie wysokiego standardu obsługi Klienta obejmuje szereg działań, dlatego dla Twojej firmy dopasujemy takie rozwiązanie, które szybko i w ramach optymalnego kosztu pozwoli zrealizować cele firmy.
Chętnie pomożemy w zakresie:
Ciekawym rozwiązaniem pomagającym uzyskać trwałe efekty jest wypracowanie w firmie Standardów Obsługi Klienta. Jest to zbiór zasad, procesów i reguł, jakie chcemy stosować w organizacji pracując z Klientami. W trosce o pozytywne doświadczenia Klientów warto dokonać usprawnień w dwu obszarach: umiejętności osobistych i postaw pracowników (to zmieniamy poprzez szkolenia) oraz poprzez dostarczenie pracownikom odpowiednich narzędzi (systemy CRM, rozwiązania contact center, systemy ticketowe).
ClientService.pl będzie partnerem Twojej firmy w podnoszeniu jakości obsługi Klienta. Przygotujemy dopasowane i proste do wdrożenia rekomendacje, przeszkolimy pracowników. Dopasujemy narzędzia IT lub zaproponujemy optymalne wykorzystanie aktualnie posiadanych. Pracujemy dla niewielkich firm i korporacji, bo dla wszystkich zadowolenie Klientów jest kluczowym czynnikiem sukcesu.
Zadzwoń lub napisz do nas. Porozmawiajmy o tym, jak usprawnić obsługę Klienta w Twojej firmie.
Zapraszam do kontaktu
Beata Nawrat
Twój Konsultant
509 682 550
beata.nawrat@clientservice.pl