Wdrożenie profesjonalnej obsługi Klienta w firmie staje się pilnym wyzwaniem, gdy:
W zależności od potrzeb Twojej organizacji proponujemy:
Analizy wstępne: w jakim zakresie są rekomendowane zmiany?
Na tym etapie zrealizujemy: Audyt lub badania jakości obsługi Klienta
Strategia obsługi Klienta
Na bazie analiz przedstawimy jako punkt odniesienia najlepsze praktyki rynkowe i rekomendacje zmian.
Jeżeli taka będzie rekomendacja wspólnie wypracujemy Standardy obsługi Klienta.
Wdrożenia zmian w obsłudze Klienta
Oferujemy wsparcie w procesie wdrożenia zmian w zakresie kompetencji i niezbędnych narzędzi
IT. Więcej o narzędziach IT w obsłudze czytaj tutaj: Narzędzia IT w obsłudze
Szkolenia wspierające:
W zależności od potrzeb organizacji zrealizujemy dla Ciebie niezbędne dla skutecznego wdrożenia szkolenia: