Kluczowym czynnikiem przewagi konkurencyjnej są standardy customer service. Wdrażanie standardów obsługi jest specjalistyczną wiedzą (consulting customer service). Obejmuje znajomość wymagań Klientów, rekomendowanych procesów, dostępnych narzędzi, psychologii i wielu innych dziedzin.
Nie zawsze managerowie zatrudnieni w danej firmie posiadają sumę doświadczeń, niezbędnych do tworzenia nowej strategii.
Wspieramy projekty wdrożenia najwyższych standardów obsługi Klienta poprzez profesjonalny consulting customer service.
Jako Direct Point oferujemy Państwu szeroko rozumiany consulting customer service.
Analizujemy realizowane w firmie procesy customer service. Dzięki spojrzeniu „z zewnątrz”, wspartemu kilkunastoletnim doświadczeniem identyfikujemy obszary do rozwoju i zmian. Rekomendacje z naszej strony bazują na doświadczeniu a jednocześnie uwzględniają aktualne trendy w obsłudze Klienta.
Na podstawie badań procesów customer service, bazując na najnowszych trendach przygotowujemy rekomendacje: plan i zakres wdrożenia nowych standardów customer service. Zmiana w procesach obsługi Klienta najczęściej bardzo szybko przekłada się na poprawę konwersji sprzedaży.
Pracujemy stosując najlepsze praktyki zarządzania zmianą. Uwzględniamy wiedzę i opinie fachowców zatrudnionych w Twojej firmie. Budujemy zaangażowanie i odpowiedzialność za zmiany w całym zespole. Jak? O tym przeczytasz poniżej:
Przygotowujemy koncepcję, jak wdrożyć optymalne procesy i wysokie standardy customer service. Opracowujemy szczegółowe materiały operacyjne: specyfikację funkcjonalną procesów customer service na potrzeby wdrożenia np. CRM lub też operacyjny dokument opisujący standardy obsługi Klienta we wszystkich kanałach.
Realizujemy niezbędne szkolenia związane ze zbudowaniem i wdrożeniem najwyższych standardów obsługi Klienta. Consulting customer service obejmuje przeprowadzenie szkoleń zarówno dla personelu podstawowego jak i managerów obsługi Klienta. Realizujemy szkolenia odpowiednie dla danego etapu wdrożenia: