Kluczowym czynnikiem przewagi konkurencyjnej są standardy customer service. Wdrażanie standardów obsługi jest specjalistyczną wiedzą (consulting customer service). Obejmuje znajomość wymagań Klientów, rekomendowanych procesów, dostępnych narzędzi, psychologii i wielu innych dziedzin.
Nie zawsze managerowie zatrudnieni w danej firmie posiadają sumę doświadczeń, niezbędnych do tworzenia nowej strategii.
Jako Direct Point oferujemy Państwu szeroko rozumiany consulting customer service.
Analizujemy realizowane w firmie procesy customer service. Dzięki spojrzeniu „z zewnątrz”, wspartemu kilkunastoletnim doświadczeniem identyfikujemy obszary do rozwoju i zmian. Rekomendacje z naszej strony bazują na doświadczeniu a jednocześnie uwzględniają aktualne trendy w obsłudze Klienta.
Na podstawie badań procesów customer service, bazując na najnowszych trendach przygotowujemy rekomendacje: plan i zakres wdrożenia nowych standardów customer service. Zmiana w procesach obsługi Klienta najczęściej bardzo szybko przekłada się na poprawę konwersji sprzedaży.
Pracujemy stosując najlepsze praktyki zarządzania zmianą. Uwzględniamy wiedzę i opinie fachowców zatrudnionych w Twojej firmie. Budujemy zaangażowanie i odpowiedzialność za zmiany w całym zespole. Jak? O tym przeczytasz poniżej:
Przygotowujemy koncepcję, jak wdrożyć optymalne procesy i wysokie standardy customer service. Opracowujemy szczegółowe materiały operacyjne: specyfikację funkcjonalną procesów customer service na potrzeby wdrożenia np. CRM lub też operacyjny dokument opisujący standardy obsługi Klienta we wszystkich kanałach.
Realizujemy niezbędne szkolenia związane ze zbudowaniem i wdrożeniem najwyższych standardów obsługi Klienta. Consulting customer service obejmuje przeprowadzenie szkoleń zarówno dla personelu podstawowego jak i managerów obsługi Klienta. Realizujemy szkolenia odpowiednie dla danego etapu wdrożenia: