Trudny Klient czy trudna sytuacja? Szkolenie dla pracowników obsługi Klienta.

Data dodania:

Reklamacje i trudne sytuacje w obsłudze Klienta.
W jaki sposób radzić sobie z reklamacjami?

Trudny Klient czy trudna sytuacja? Jak radzić sobie ze stresem, w tego typu warunkach. Praca z Klientami powoduje, że często znajdujemy się w trudnej sytuacji obsługowej. Czasami wynika to z trudnego charakteru klienta, który ma po prostu zły dzień i swoje frustracje ostatecznie rozładowuje na pracowniku Biura Obsługi Klienta. Najczęściej jednak wynika to z tego, że klient znalazł się w trudnej sytuacji i wymaga specjalnego traktowania. Niestety zazwyczaj w tego typu okolicznościach pojawiają się błędy w obsłudze, których można uniknąć. Wystarczy tylko dostarczyć zespołowi potrzebną wiedzę, dzięki szkoleniu dotyczącemu sposobów radzenia sobie z trudnym klientem.

Kontakt z niektórymi klientami wywołuje u handlowców wiele emocji i stresu, dlatego warto zapoznać się ze sprawdzonymi metodami radzenia sobie w takich sytuacjach. Jedną z takich metod jest szkolenie trudny klient, które doskonale wie o tym, że relacje z klientami bywają bardzo kłopotliwe. Mogą przyjmować postać bezpośrednich ataków na handlowca oraz firmę za nie dotrzymywanie warunków współpracy oraz niespełnienie, często niemożliwych do zrealizowania, oczekiwań klienta.

Proponujemy udział w szkoleniu trudny klient, którego celem jest zbudowanie umiejętności, potrzebnych do tego, by poradzić sobie z kłopotliwymi klientami. Dzięki szkoleniu trudny klient nie będzie już postrachem dla handlowca, gdyż będzie on umiał z nim postępować. Szkolenie umożliwia skuteczne rozwiązanie każdego problemu w ten sposób, by nie urazić klienta i optymalnie sobie z nim poradzić. Dzięki szkoleniu handlowiec, będzie potrafił razić sobie ze stresem, który wywołują takie sytuacje. Szkolenie pomoże ci, by podobne incydenty nie miały już miejsca w przyszłości i nie zepsuły ci dnia.

 

Zapraszamy do udziału w szkoleniu. Jakość obsługi w firmie jest oceniana na podstawie tego, jak firma i jej pracownicy radzą sobie z trudnymi sytuacjami i reklamacjami.

Dzięki udziałowi w szkoleniu Twój zespół poradzi sobie z najtrudniejszą sytuacją spokojnie i skutecznie.