Obsługa Klienta stanowi aktualnie kluczową przewagę firmy. Klienci są gotowi zapłacić nawet więcej za usługi świadczone w najwyższym standardzie. Czasy tzw. agresywnej sprzedaży bezpowrotnie się skończyły, aktualnie kluczowym narzędziem sprzedaży jest profesjonalny customer service w firmie. Dowiedz się, jak krok po kroku przeprowadzić w Twojej firmie proces wypracowania i wdrożenia standardów obsługi Klienta.
Żadnej firmy nie stać na błędy w jakości obsługi Klientów. Wysokie standardy obsługi Klienta to być albo nie być dla firmy i sposób na wyprzedzenie konkurencji.
Czytaj niżej szczegółowe informacje o szkoleniu:
Wdrożenie w firmie standardów obsługi Klienta to bardzo satysfakcjonujący i dający wiele pozytywnych emocji projekt.
Wdrożenie powoduje, że bardziej zadowoleni są pracownicy, Klienci i …Zarząd lub właściciele, bo zmiana powoduje wzrost sprzedaży.
Warto 2 dni zainwestować w szkolenie.