Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z Klientami

Data dodania:

David H. Maister

Zaufany doradca. Jak zostać najlepszym partnerem Klienta?

>

W wielu branżach pozyskanie zaufania Klienta, tak aby zechciał korzystać z naszych rekomendacji, a w konsekwencji z naszych produktów  to kluczowy czynnik powodzenia biznesu.

Umiejętność budowania z Klientem relacji prawdziwego zaufania, dotyczącego naszych rekomendacji  merytoycznych, ale także naszych decyzji, propozycji i wyborów – to umiejętność budowana latami.

Czy można się tego nauczyć?

Czy praca nad zaufaniem Klienta to wyrafinowana  gra, nastawiona wyłącznie na zyski finansowe, czy też unikalna, etyczna postawa Doradcy, która spotyka się z nagrodą w postaci zawieranych umów i przychodów dla firmy i samego Konsultanta?

Czym jest sprzedaż konsultacyjna

Książka „Zaufany doradca” Davida H. Maister’a to unikalna na polskim rynku publikacji profesjonalnych pozycja. Traktuje sprzedaż konsultacyjną ją zaawansowany proces, wymagający od Konsultanta wiedzy merytorycznej, autentycznej troski o  interesy Klienta i wzorowej postawy etycznej.

To styl pracy, który  czyni współpracę dla obu stron przyjemną i w dodatku bardzo opłacalną!

Przeczytaj i dowiedz się, jak zostać dla Twojego Klienta Zaufanym Doradcą.