David H. Maister
>
W wielu branżach pozyskanie zaufania Klienta, tak aby zechciał korzystać z naszych rekomendacji, a w konsekwencji z naszych produktów to kluczowy czynnik powodzenia biznesu.
Umiejętność budowania z Klientem relacji prawdziwego zaufania, dotyczącego naszych rekomendacji merytoycznych, ale także naszych decyzji, propozycji i wyborów – to umiejętność budowana latami.
Czy można się tego nauczyć?
Czy praca nad zaufaniem Klienta to wyrafinowana gra, nastawiona wyłącznie na zyski finansowe, czy też unikalna, etyczna postawa Doradcy, która spotyka się z nagrodą w postaci zawieranych umów i przychodów dla firmy i samego Konsultanta?
Książka „Zaufany doradca” Davida H. Maister’a to unikalna na polskim rynku publikacji profesjonalnych pozycja. Traktuje sprzedaż konsultacyjną ją zaawansowany proces, wymagający od Konsultanta wiedzy merytorycznej, autentycznej troski o interesy Klienta i wzorowej postawy etycznej.
To styl pracy, który czyni współpracę dla obu stron przyjemną i w dodatku bardzo opłacalną!
Przeczytaj i dowiedz się, jak zostać dla Twojego Klienta Zaufanym Doradcą.