Szkolenie call center – ClientService

Prowadzący szkolenie

Efektywne szkolenie call center – dlaczego warto je wykonać?

W obecnych realiach rynkowych konkurencja jest duża i powstaje wiele biznesów, których model jest do siebie podobny. Trzeba więc postawić na inne umiejętności, aby przyciągnąć do siebie klienta i go utrzymać. Szkolenie call center ma za zadanie podnieść kwalifikacje pracowników komunikujących się z klientami przez telefon, chat czy e-mail. Dzięki temu zwiększamy ilość zadowolonych klientów, decydujących się kupić nasz produkt lub usługę.

Dwa rodzaje contact center.

Zespoły call center możemy podzielić na dwie główne kategorie – wewnętrzne i zewnętrzne. Wewnętrzne call center ma tę przewagę nad zewnętrznym, że w znaczącym stopniu je kontrolujemy. Pomoże ono pozyskiwać nowych klientów, będzie wsparciem dla handlowców, a także pozwoli obniżyć koszty związane z obsługą klienta. Co więcej: dobrze obsłużony, zadowolony klient, po przekazaniu do handlowca prędzej podejmie pozytywną dla nas decyzję zakupową.

Jakie korzyści przyniesie dobrze przeprowadzone szkolenie call center?

Przede wszystkim uczestnicy szkolenia dowiadują się, jak dobrze skonstruowane call center pomaga zwiększać dochody i jak je wdrożyć. To ważne, ponieważ solidnie zbudowane fundamenty dadzą wymierne korzyści w przyszłości. Dodatkowo, wyróżniamy sposoby wdrożenia call center do małych, średnich i dużych firm ponieważ wiemy, że zapotrzebowanie na tego typu obsługę klienta będzie inne w każdym z tych trzech przypadków.

Pomożemy także wybrać odpowiednie oprogramowanie, którego zadaniem będzie nie tylko wsparcie pracowników call center, ale także zintegrowanie ich z działaniami prowadzonymi w innych działach firmy. Dzięki temu nowi klienci nie będą jedynie własnością handlowca, a całej firmy.

Lokalizacja i koszt szkoleń.

Szkolenia dla call center organizujemy w Warszawie, zarówno w formie otwartej jak i dedykowanej dla danej firmy. Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem w szkoleniu otwartym zapraszamy na stronę informującą o najbliższych szkoleniach, gdzie znajdą Państwo daty szkoleń i koszt uczestnictwa.

Indywidualne szkolenia dla call center w Warszawie przeprowadzamy po uprzedniej rozmowie, na której dogadujemy termin, cenę i zakres szkolenia. Jeśli są Państwo zainteresowani tego typu formą szkolenia, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony kontaktowej i zadzwonienia bądź wysłania zapytania w formie e-maila.

Prowadzący szkolenie

Opis szkolenia

Czas trwania

Zapisz się lub zadaj pytanie


    (*) - pola wymagane