W obecnych realiach rynkowych konkurencja jest duża i powstaje wiele biznesów, których model jest do siebie podobny. Trzeba więc postawić na inne umiejętności, aby przyciągnąć do siebie klienta i go utrzymać. Szkolenie call center ma za zadanie podnieść kwalifikacje pracowników komunikujących się z klientami przez telefon, chat czy e-mail. Dzięki temu zwiększamy ilość zadowolonych klientów, decydujących się kupić nasz produkt lub usługę.
Zespoły call center możemy podzielić na dwie główne kategorie – wewnętrzne i zewnętrzne. Wewnętrzne call center ma tę przewagę nad zewnętrznym, że w znaczącym stopniu je kontrolujemy. Pomoże ono pozyskiwać nowych klientów, będzie wsparciem dla handlowców, a także pozwoli obniżyć koszty związane z obsługą klienta. Co więcej: dobrze obsłużony, zadowolony klient, po przekazaniu do handlowca prędzej podejmie pozytywną dla nas decyzję zakupową.
Przede wszystkim uczestnicy szkolenia dowiadują się, jak dobrze skonstruowane call center pomaga zwiększać dochody i jak je wdrożyć. To ważne, ponieważ solidnie zbudowane fundamenty dadzą wymierne korzyści w przyszłości. Dodatkowo, wyróżniamy sposoby wdrożenia call center do małych, średnich i dużych firm ponieważ wiemy, że zapotrzebowanie na tego typu obsługę klienta będzie inne w każdym z tych trzech przypadków.
Pomożemy także wybrać odpowiednie oprogramowanie, którego zadaniem będzie nie tylko wsparcie pracowników call center, ale także zintegrowanie ich z działaniami prowadzonymi w innych działach firmy. Dzięki temu nowi klienci nie będą jedynie własnością handlowca, a całej firmy.
Szkolenia dla call center organizujemy w Warszawie, zarówno w formie otwartej jak i dedykowanej dla danej firmy. Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem w szkoleniu otwartym zapraszamy na stronę informującą o najbliższych szkoleniach, gdzie znajdą Państwo daty szkoleń i koszt uczestnictwa.
Indywidualne szkolenia dla call center w Warszawie przeprowadzamy po uprzedniej rozmowie, na której dogadujemy termin, cenę i zakres szkolenia. Jeśli są Państwo zainteresowani tego typu formą szkolenia, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony kontaktowej i zadzwonienia bądź wysłania zapytania w formie e-maila.