Standardy Obsługi Klienta mogą stanowić kluczową przewagę firmy, ponieważ klienci są gotowi zapłacić więcej za usługi świadczone w najwyższym standardzie. Czasy agresywnej sprzedaży bezpowrotnie się skończyły, a kluczowym narzędziem sprzedaży jest profesjonalny customer service w firmie.
Standardy Obsługi Klienta w firmie, to kompleksowy projekt, który każda firma powinna zrealizować raz na kilka lat. Zmieniają się oczekiwania Klientów, pojawiają się nowe technologie, Klienci oczekują coraz sprawniejszej obsługi.
Wobec podobieństwa produktów i usług to obsługa Klienta staje się kluczowym czynnikiem przewagi konkurencyjnej.
Standardy Obsługi Klienta obejmują wiele obszarów. Dotyczą kultury organizacyjnej, czyli przekonań i wartości funkcjonujących w DNA firmy. To one wpływają na decyzje operacyjne i pojedyncze zachowania pracowników. Standardy obejmują też realizowane w firmie procesy, zarówno w rozumieniu technologicznym (narzędzia IT), jak i zachowań pracowników w interakcji z Klientami.
Szkolenie Standardy Obsługi Klienta dla managera skupia się na kluczowym obszarem w zakresie skutecznego wdrożenia standardów, czyli wymaganych od managerów kompetencji i umiejętności. Oznacza to uwzględnienie w procesie zmiany zdefiniowania kompetencji wspierających realizację strategii (model kompetencyjny), sposobu oceny tych kompetencji i stworzenia koncepcji długoterminowego wspierania ich rozwoju.
Zapraszamy na warsztat tych managerów, którzy odpowiadają za zmiany i usprawnienia w organizacji: członków zarządu, właścicieli i kadrę managerską. Szczególnie polecamy szkolenie osobom odpowiedzialnym za obsługę Klienta w firmie lub za sprzedaż.
Jeszcze nigdy obsługa Klienta nie wpływała tak bardzo na wyniki sprzedaży jak teraz!
Jeżeli są Państwo zainteresowani szkoleniem zamkniętym w zakresie metodologii wdrażania standardów obsługi Klienta - zapraszamy do kontaktu.
Cele szkolenia standardy obsługi Klienta dla managera:
Po szkoleniu uczestnik będzie umiał:
Szkolenie ma charakter warsztatowy. Uczestnicy pracują rozwiązując konkretne sytuacje biznesowe. W trakcie szkolenia przygotowują pod opieką trenera koncepcje, metody, przykłady do praktycznego wykorzystania we własnym biznesie.
Stosujemy zasadę przekazania uczestnikom niezbędnej wiedzy teoretycznej wspartej znaczną ilością ćwiczeń utrwalających. Materiały ćwiczeniowe opracowane przez trenera przed szkoleniom adekwatnie do specyfiki pracy uczestników.
Rekomendujemy zabranie na szkolenie własnego laptopa, aby pracować na przygotowanych przez trenera plikach i dokumentach pomocniczych. Szkolenie bazuje na 10 latach doświadczeń wdrożeniowych prowadzącego trenera.
1 osoba cena 1 100 zł netto (osoba)
2 osoby rabat 10% cena 1 980,00 zł netto (990,00 zł netto za osobę)
3 osoby rabat 15% cena 2 805,00 zł netto (935,00 zł netto za osobę)
4 osoby rabat 17% cena 3 652,00 zł netto (913,00 zł netto za osobę)
5 osób rabat 19% cena 4 455,00 zł netto (891,00 zł netto za osobę)
Jeżeli są Państwo zainteresowani uczestnictwem kilku osób (4 lub więcej) zapytajcie nas o o ofertę szkolenie dedykowanego.
Dzięki temu:
Od wielu lat firmy szkolą się w zakresie dobrej obsługi klienta. Każde szkolenie wnosi wartość. Jednakże, jeżeli jest realizowane "ad hoc", bez nawiązania do strategii i zidentyfikowanych „obszarów do zmiany” –
daje efekt krótkoterminowy.
Dlatego warsztat zachęca do tworzenia strategicznego, długoterminowego i skutecznego planowania rozwoju kompetencji zespołu.
W tradycyjnym modelu zarządzania zmiany były inicjowane zgodnie z hierarchicznym modelem zarządzania. Praca z pokoleniem Y wymusza zmianę modelu zarządzania zmianą. Klienci i pracownicy chcą mieć poczucie wpływu na kierunki zmian, dlatego proces wymaga silnego bazowania na ich opiniach i wiedzy. Aby zapewnić komponent „zaangażowania” realizujemy badania i inne formy motywowania liderów do zmian. Dla ułatwienia warto też zidentyfikować możliwość wprowadzenia zmian uniwersalnych, które dotyczą każdej firmy.
Jedynym źródłem przychodów firmy są Klienci, którzy płacą za produkty i usługi firmy. Dlatego strategicznym punktem odniesienia w projektowaniu Strategii Obsługi są te metody, które odnoszą się do percepcji z punktu widzenia Klienta. Podczas Warsztatu omówimy 3 metody:
Podsumujemy:
Ocena aktualnych procesów w kontekście oczekiwań i wymagań Klientów.
Katalog procesów rekomendowanych.
Organizację można porównać do żywego, funkcjonującego organizmu. Organizm ten ma mocne strony, sprawnie funkcjonujące systemy, ale też punkty słabsze. Organizm „firma” ma też swoją wolę i chce decydować o sobie, w jakim kierunku ma dalej zmierzać. Bardzo często z pośpiechu lub ograniczeń budżetowych pomijamy ten etap, kluczowy dla podjęcia trafnych decyzji.
Podczas Warsztatu omówimy metodologię diagnozy:
Realizacja i zamknięcie Fazy Analiz nie jest jednoznaczne z przyjęciem kierunków i obszarów zmian. Faza Analiz wskazuje na „obszary” do rozwoju, ale rekomendacje do wdrożenia mogą być bardzo różne. Na tym etapie ogromną rolę mają zespoły interdyscyplinarne, osób na różnych stanowiskach i z różnych doświadczeniem które wspólnie z Liderem Projektu podejmą decyzje o zakresie zmian. Na etapie fazy planowania zmian znaczącą rolę odegrają konsultanci zewnętrzni a nawet …kreatywni, ale mało doświadczeni pracownicy, którzy nie są obciążeni przywiązaniem do starych modeli działania.