Obsługa wymagającego klienta: telefon, e-mail, spotkania bezpośrednie

Prowadzący szkolenie

Klient w XXI wieku sam wybiera, jak będzie się komunikował ze swoim dostawcą. Obsługa Klienta przez telefon może być dla firmy tak samo istotna jak obsługa bezpośrednia. Wielokanałowa obsługa wymagającego Klienta w każdym z kanałów z zachowaniem najwyższych standardów powoduje, że firma jest w stanie skuteczniej Klientów pozyskiwać, na dłużej zatrzymywać, realizować z nimi wyższe obroty. Dobra obsługa Klienta skutkuje tym, że Klienci działają jak „zewnętrzny dział marketingu” i rekomendują produkty i usługi firmy kolejnym osobom. Inwestycja w standardy obsługi Klienta przekłada się szybko i bezpośrednio na wyniki finansowe firmy.

Jeżeli w Twojej firmie nie ma jeszcze wydzielonego contact center, przeczytaj artykuł i zastanów się, czy wdrożenie będzie korzystne dla Twojej firmy? Po co w firmie wewnętrzne contact center? Dzięki wewnętrznemu contact center obsługa wymagającego Klienta będzie prostsza i satysfakcjonująca dla odbiorców.

Poznaj czynniki satysfakcji Klienta, przeczytaj artykuł  Triada Satysfakcji Klienta i weź udział w szkoleniu

Prowadzący szkolenie

Opis szkolenia

Czas trwania
2 dni

Zapisz się lub zadaj pytanie


    (*) - pola wymagane