Pierwsze call center powstały w Polsce pod koniec lat dziewięćdziesiątych XX wieku. W tym czasie można było policzyć na palcach jednej ręki call centers jak i specjalistów zajmujących się obszarem. Po kilku latach funkcjonowania branży komunikacji direct wybrani eksperci zaczęli świadczyć usługi w zakresie consulting call center.
Aktualnie posiadanie contact center jest koniecznością biznesową wielu firm. Jednocześnie nastąpiła rewolucja technologiczna. Rozwiązania typu call center są dostępne nawet dla mikro firm i są relatywnie tanie. Bariera technologiczna przestała istnieć. Pojawiało się natomiast zapotrzebowanie na wiedzę i tworzenie strategii wykorzystania call center w firmie.
Jako ClientService oferujemy Państwu szeroko rozumiany consulting call center.
Analizujemy realizowane w firmie procesy call center. Najczęściej są one związane z obsługą Klienta, wsparciem sprzedaży. Dzięki spojrzeniu „z zewnątrz”, wspartemu kilkunastoletnim doświadczeniem szybko identyfikujemy obszary do rozwoju i zmian. Analizujemy funkcję call center jako contact center – rekomendujemy rozwój dodatkowych kanałów.
Na podstawie badań, bazując na wiedzy o najnowszych trendach przygotowujemy rekomendacje zmian lub plan wdrożenia nowego call center. Proponowane zmiany mogą nawet o kilkadziesiąt procent podnieść efektywność call center.
Przygotowujemy plan wdrożenia i dokumentację funkcjonalną na potrzeby wybory dostawcy rozwiązania software.
Przygotowujemy koncepcję, jak w organizacji wykorzystać procesy call center. Koncepcja bazuje na strategii firmy. Opracowujemy szczegółowe materiały operacyjne: np. skrypty rozmów, specyfikację funkcjonalną aplikacji call center, projekty raportów do śledzenia kluczowych KPI.
Realizujemy wdrożenia wewnętrznych contact center. Wykonujemy wszystkie niezbędne czynności, od rekrutacji i szkoleń zespołu po wybór i koordynację wdrożenia software.
Realizujemy kompleksowe szkolenia konsultantów oraz managerów call center. Gwarantujemy metody nauki praktycznej, realizujemy szkolenia metodą warsztatową lub training in the job.
Nasi trenerzy mają kilkanaście lat doświadczenia w branży call center i obsługi Klienta, ale znajdują nowatorskie metody szkoleń.