Co robimy?

I.    Badania jakości obsługi Klienta


[pre]
A.    Badania z wykorzystaniem e-mail i telefonu /obsługa Klienta direct/

B.    Badania jakości obsługi Klienta w sieci sprzedaży /mystery shopper/

C.    Projektowanie zmian w procesach obsługi Klienta

D. Określanie potrzeb  szkoleniowych na podstawie wyników badań

 
[/pre]

II.    Doradztwo strategiczne i operacyjne w zakresie obsługi Klienta


[pre]
A.    Strategia obsługi Klienta
B.    Poprawa jakości obsługi Klienta a wzrost sprzedaży i lojalności Klientów
C.    Wykorzystanie narzędzi operacyjnych w sprzedaży i obsłudze Klienta:
D.    Projektowanie procesów i procedur obsługi Klienta
[/pre]

III.    Rozwiązania informatyczne wspierające obsługę Klienta

[pre]
A.    Pomoc w wyborze call center outsourcingowego i wdrożenie projektu
B.    Wdrożenie call center wewnętrznego: od mini /2-5 stanowisk/do kilkuset stanowisk,
wdrożenie rozwiązania informatycznego /także Software as a Service/
C.    Wdrożenia: modyfikacje stron www pod kątem obsługi Klienta,
systemy do mass e-mailingu,integracja marketingu internetowego z call center
[/pre]

IV.    Szkolenia

[pre]

A.   Szkolenia kadry managerskiej – strategie i procesy obsługi Klienta
B.    Proaktywna obsługa Klienta- jak uzyskać wzrost sprzedaży?
C.    Sprzedaż z wykorzystaniem kanałów direct: call center, Internet, bazy danych,
systemy integrujące BOK z terenową siecią sprzedaży.
D. Sprzedaż doradcza i konsultacyjna
[/pre]