B. Badania jakości obsługi Klienta w sieci sprzedaży /mystery shopper/
C. Projektowanie zmian w procesach obsługi Klienta
D. Określanie potrzeb szkoleniowych na podstawie wyników badań
[/pre]
[pre]
A. Pomoc w wyborze call center outsourcingowego i wdrożenie projektu
B. Wdrożenie call center wewnętrznego: od mini /2-5 stanowisk/do kilkuset stanowisk,
wdrożenie rozwiązania informatycznego /także Software as a Service/
C. Wdrożenia: modyfikacje stron www pod kątem obsługi Klienta,
systemy do mass e-mailingu,integracja marketingu internetowego z call center
[/pre]
[pre]
A. Szkolenia kadry managerskiej – strategie i procesy obsługi Klienta
B. Proaktywna obsługa Klienta- jak uzyskać wzrost sprzedaży?
C. Sprzedaż z wykorzystaniem kanałów direct: call center, Internet, bazy danych,
systemy integrujące BOK z terenową siecią sprzedaży.
D. Sprzedaż doradcza i konsultacyjna
[/pre]