Każde działanie, które pomoże Twojej firmie w sposób uporządkowany poznać opinie i oczekiwania Klientów można uznać za badania obsługi Klienta. Mogą to być badania telefoniczne, mailowe, badania bezpośrednio w punktach sprzedaży. Mogą dotyczyć satysfakcji, ale też opinii o konkretnych procesach i służyć zebraniu konkretnych sugestii zmian.
Badania prowadzone metodą Mystery Shopper pozwalają Ankieterom wczuć się w sytuację Klienta. Bezpośrednie ankiety z Klientami dają unikalne informacje zwrotne. Systemy informatyczne pomagają zbadać takie wskaźniki jak np. First Contact Resolution lub Net Promoter Score.
W wielu przypadkach satysfakcjonujące wyniki dostarczy Państwu audyt zrealizowany przez doświadczonego konsultanta, eksperta w zakresie Standardów Obsługi Klienta.
Jedynym źródłem przychodów Twojej firmy są Klienci. Zadowoleni Klienci kupują więcej, wracają po kolejne zakupy. Dzieląc się dobrą opinią z innymi są najlepszym marketingiem Twojej firmy. Klienci, którzy na dowolnym etapie procesu zakupu nie są zadowoleni – rezygnują z zakupu. Ci najbardziej niezadowoleni – dzielą się złą opinią ze znajomymi, często publicznie w mediach społecznościowych.
Zaproponujemy optymalne metody diagnozy jakości obsługi Klienta w Twojej firmie.
Szczególnie rekomendujemy realizację badań:
Przykładowe rodzaje badania obsługi Klienta, które możemy zrealizować dla Twojej firmy:
Korzyści i oczekiwane wyniki badań obsługi Klienta w firmie
Zleceniodawcom życzymy, aby zrealizowane badania i konsultacje pokazały, że wszystkie procesy w ich firmie przebiegają optymalnie. Klienci mają wyłącznie bardzo dobrą opinię o współpracy.
Badanie jakości obsługi Klienta można porównać do diagnozy medycznej. Jeżeli wszystko jest w porządku możemy badanie schować do szuflady i … dalej dbać o najwyższą jakość obsługi Klienta. Jeżeli jednak cokolwiek w firmie wymaga usprawnienia warto wiedzieć o tym jak najszybciej i podjąć działania korygujące. Dzięki badaniom:
Nie działaj po omacku! |