Każde działanie, które pomoże Twojej firmie w sposób uporządkowany poznać opinie i oczekiwania Klientów można zakwalifikować do badań. Mogą to być badania telefoniczne, mailowe, badania bezpośrednio w punktach sprzedaży. Badania prowadzone metodą Mystery Shopper pozwalają Ankieterom wczuć się w sytuację Klienta Bezpośrednie ankiety z Klientami dają unikalne informacje zwrotne. Systemy informatyczne pozwolą zbadać takie wskaźniki jak np. First Contact Resolution lub Net Promoter Score. W wielu przypadkach satysfakcjonujące wyniki dostarczy Państwu audyt zrealizowany przez doświadczonego konsultanta, eksperta w zakresie Standardów Obsługi Klienta. |
.
Jedynym źródłem przychodów Twojej firmy są Klienci. Zadowoleni Klienci kupują więcej, wracają po kolejne zakupy i dzieląc się dobrą opinią z innymi są najlepszym marketingiem Twojej firmy. Klienci, którzy na dowolnym etapie procesu zakupu nie są zadowoleni – rezygnują z zakupu. Ci najbardziej niezadowoleni – dzielą się złą opinią ze znajomymi, często publicznie w mediach społecznościowych. W zależności od specyfiki Twojej firmy zaproponujemy optymalne metody diagnozy jakości obsługi Klienta w Twojej firmie. Nie działaj po omacku! Dowiedz się, czego konkretnie oczekują Twoi Klienci. Wprowadź zmiany, które poprawią zadowolenie Klientów i usprawnią sprzedaż.
Wszystkim naszym Klientom życzymy, aby zrealizowane badania i konsultacje pokazały, że wszystkie procesy w firmie przebiegają optymalnie a Klienci mają wyłącznie bardzo dobrą opinię o współpracy z firmą.
Badanie jakości obsługi Klienta można porównać do diagnozy medycznej. Jeżeli wszystko jest w porządku możemy badanie schować do szuflady i … dalej dbać o najwyższą jakość obsługi Klienta.
Jeżeli jednak cokolwiek w firmie wymaga usprawnienia warto wiedzieć o tym jak najszybciej i podjąć działania korygujące.
Dzięki badaniom: