Badania Jakości Obsługi Klienta
Każde działanie, które pomoże Twojej firmie w sposób uporządkowany poznać opinie i oczekiwania Klientów można zakwalifikować do badań. Mogą to być badania telefoniczne, mailowe, badania bezpośrednio w punktach sprzedaży.
Badania prowadzone metodą Mystery Shopper pozwalają Ankieterom wczuć się w sytuację Klienta Bezpośrednie ankiety z Klientami dają unikalne informacje zwrotne. Systemy informatyczne pozwolą zbadać takie wskaźniki jak np. First Contact Resolution lub Net Promoter Score.
W wielu przypadkach satysfakcjonujące wyniki dostarczy Państwu audyt zrealizowany przez doświadczonego konsultanta, eksperta w zakresie Standardów Obsługi Klienta.
– Telefoniczna obsługa Klienta w firmie
– Standardy komunikacji e-mail z Klientami firmy
– Standardy obsługi Klientów w punktach sprzedaży
– Efektywność i jakość pracy wewnętrznego contact center lub biura obsługi Klienta
– Ocena jakości spotkań z handlowcem z perspektywy Klienta
– Ogólny przebieg procesów obsługi Klienta w firmie (z perspektywy Klientów).
Jedynym źródłem przychodów Twojej firmy są Klienci. Zadowoleni Klienci kupują więcej, wracają po kolejne zakupy i dzieląc się dobrą opinią z innymi są najlepszym marketingiem Twojej firmy. Klienci, którzy na dowolnym etapie procesu zakupu nie są zadowoleni – rezygnują z zakupu. Ci najbardziej niezadowoleni – dzielą się złą opinią ze znajomymi, często publicznie w mediach społecznościowych.
W zależności od specyfiki Twojej firmy zaproponujemy optymalne metody diagnozy jakości obsługi Klienta w Twojej firmie.
Nie działaj po omacku! Dowiedz się, czego konkretnie oczekują Twoi Klienci. Wprowadź zmiany, które poprawią zadowolenie Klientów i usprawnią sprzedaż.
– Jeżeli planujesz podniesienie jakości obsługi Klienta w firmie – badania jakości obsługi Klienta dadzą informację, co konkretnie warto usprawnić.
– Jeżeli realizujesz już działania usprawniające – koniecznie zaplanuj cykliczne badania, aby zobaczyć, jak Klienci oceniają zmiany
– Jeżeli planujesz szkolenie zespołu lub wdrożenia narzędzi informatycznych w obsłudze Klienta – podejmują decyzje kieruj się badaniami
(Co oferujemy zakres usług) Przykładowe rodzaje badań, które możemy zrealizować dla Twojej firmyJakie badania możemy zrealizować dla Twojej firmy?
– Badania „Mystery Shopper Direct” – badania jakości obsługi Klienta w kanale telefonicznym i e-mailowym.
– Badania jakości obsługi Klienta w sieci sprzedaży /Mystery Shopper.
– Badania FCR – First Contact Resolution w wewnętrznym Biurze Obsługi Klienta.
– Badania metodą Audytu – ocena jakości procesów na podstawie konsultacji z kluczowymi osobami w firmie
– Audyt efektywności i jakości działania wewnętrznego contact center.Inne metody – wynikające z sytuacji w konkretnej firmie.
Wszystkim naszym Klientom życzymy, aby zrealizowane badania i konsultacje pokazały, że wszystkie procesy w firmie przebiegają optymalnie a Klienci mają wyłącznie bardzo dobrą opinię o współpracy z firmą.
Badanie jakości obsługi Klienta można porównać do diagnozy medycznej. Jeżeli wszystko jest w porządku możemy badanie schować do szuflady i … dalej dbać o najwyższą jakość obsługi Klienta.
Jeżeli jednak cokolwiek w firmie wymaga usprawnienia warto wiedzieć o tym jak najszybciej i podjąć działania korygujące.
Dzięki badaniom: