Beata Nawrat

Beata Nawrat
Absolwent MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego
Direct Point Sp. z o.o. – Partner

Beata Nawrat prawie 20 lat związana jest   z branżą call center, direct marketingu i sales support oraz szkoleń. W ostatnich latach specjalizuje się we wdrożeniach standardów obsługi Klienta oraz wewnętrznych contact center w firmach.

Pierwsze kroki w branży komunikacji direct stawiała w 1999 roku jako Dyrektor Pionu Telemarketingu w Optimus Direct Marketing Sp. z o.o.  Zadaniem spółki było uruchomienie w outsourcingu pierwszego w Polsce Centrum Obsługi Klienta Bankowości Internetowej BPH Sezam.

W latach 2001-2003 w Axel Springer Kontakt  (aktualnie Data Contact),  odpowiadała za sprzedaż oraz  doradztwo w zakresie  projektów realizowanych na rzecz Klientów spółki, na stanowisku Account Managera.

W latach 2003-2007 Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w giełdowej spółce zajmującej się outsourcingiem procesów sprzedaży. – Arteria S.A. W  Arteria S.A przez kila lat zajmowała się analizą rynków dla usług firmy, opracowywaniem nowych elementów oferty – modele biznesowe zgodne z aktualnymi potrzebami , opracowaniem strategii  dla partnerów biznesowych oraz koordynacją prac zespołu negocjacyjnego (handlowcy), doradczego (opracowywanie strategii) oraz wdrożeniowego nowych projektów (współpraca z działami operacyjnymi firmy). Jednym z głównych zadań w Arterii było budowanie dla jej Klientów skutecznych i wielokanałowych procesów sprzedaży i obsługi Klienta.

W latach 2007-2009 Prezes Zarządu spółki Call Connect Sp. z o.o., jednej ze spółek działających w obszarze Call Center w Internet Group S.A. Potem, do roku 2012  odpowiadała za  obszar business development, sprzedaż i działania marketingowe  w databroker S.A. Aktualnie nadal współpracuje z databroker SA jako członek Rady Nadzorczej.
Od 2007 roku oraz prowadzi działalność doradczą i wdrożeniową w zakresie usług wspierających sprzedaż w firmie Direct Point Sp. z o.o.  Firma Direct Point Sp. z o.o. jest właścicielem serwisu www.clientservice.pl  oraz www.findinpoland.eu. 

Z wykształcenia logopeda ze specjalizacją afazjologia. Ukończone studia podyplomowe na kierunku Marketing i Zarządzanie oraz Executive MBA w w Akademii  im. Leona Koźmińskiego. Prywatne hobby – bliższe i dalsze podróże rowerowe.

Beata Nawrat: prywatnie najbardziej lubię podróże rowerowe

Beata Nawrat: najbardziej lubię podróże rowerowe

Beata Nawrat:  góry i rower

Beata Nawrat: góry i rower

 

 

Blog

małe call center w firmie
Obsługa Klienta - automatyzacja procesów
Standardy Obsługi Klienta
czytaj na blogu