Dla kogo? Pracownicy obsługujący Klientów przez telefon, mail, chat, w kontakcie bezpośrednim. Szkolenie uniwersalne, podstawowe dla wszystkich pracowników obsługi niezależnie od branży. Rekomendujemy, aby wcześniej pracownicy wzięli udział w szkoleniu „Podstawy obsługi Klienta”, aby poznać minimum podstaw teoretycznych.
skontaktuj się w sprawie wyceny
czas trwania
Niezbędne: 6 modułów (1,5 dnia szkoleniowego). Ćwiczenia kluczowych, najważniejszych umiejętności związanych z obsługą Klienta na materiale uniwersalnym oraz dopasowanym do branży uczestników.
Rekomendowane: 4 moduły (1 dzień szkoleniowy) Ćwiczenia dodatkowych umiejętności, które warto utrwalić, aby pracownik sprawnie wdroży umiejętności ze szkolenia do codziennej pracy. Ćwiczenia warsztatowe dopasowane do branży uczestników szkolenia.
Sugerowane: 4 moduły (1 dzień). Moduły przypominające podstawy wiedzy o komunikacji i obsłudze Klienta. Moduł pozwala lepiej rozumieć dlaczego w określonych sytuacjach są rekomendowane konkretne zachowania.
Dowiesz się, jakie cele pośrednie trzeba zrealizować w kontakcie z Klientami, aby osiągnąć cel główny: np. sprzedaż, obsługę z zachowaniem pozytywnych doświadczeń Klienta. Dzięki temu będziesz pracować z Klientami skuteczniej i w dobrej atmosferze.
W praktyce zastosujesz na dopasowanych przykładach skuteczne zamykanie rozmowy handlowej.
(Uwaga: zrealizowanie tego modułu wymaga współpracy w zakresie dopasowania przykładów do Twojej branży).
Dowiesz się, jak świadomie prowadzić rozmowę z Klientem w celu osiągnięcia zamierzonego celu. Poznasz proste i skuteczne sposoby przejmowania inicjatywy i kierowania rozmową. Dzięki temu Twoje kontakty z Klientami będą skuteczne, szybkie i satysfakcjonujące.
Poznasz rekomendowaną strukturę telefonicznej rozmowy obsługowej. Dowiesz się jak realizować cele pośrednie i główne kontaktu obsługowego. Poznasz kryteria, które decydują o tym, że rozmowa jest odbierana przez Klientów jako profesjonalna.
Poznasz zasady prezentacji produktów w rozmowie z Klientami. Dowiesz się, jak stosować język korzyści w celu podniesienia skuteczności sprzedaży. Dowiesz się, jak dopasować argumenty do specyfiki Klienta.
Na podstawie wiedzy o obiekcjach i sposobach radzenia sobie z nimi wypracujesz w formie warsztatowej katalog obiekcji i rekomendowanych sposobów na radzenie sobie z nimi, dopasowane do specyfiki Twojej firmy.
Poznasz rekomendowaną strukturę rozmowy telefonicznej, której celem jest sprzedaż produktu. Dowiesz się jak realizować cele pośrednie i główne. Poznasz uniwersalne kryteria, które decydują o tym, że rozmowa jest odbierana przez Klientów jako skuteczna i profesjonalna.
W praktyce przećwiczysz rekomendowaną strukturę rozmowy telefonicznej, której celem jest sprzedaż produktu. Zastosujesz w konkretnych sytuacjach komunikacyjnych szybkie dobieranie argumentów, technik komunikacyjnych, stosowanie struktury rozmowy.
Szkolenie jest adresowane bezpośrednio do pracowników obsługi Klienta, pracowników wewnętrznych contact center lub działów obsługi Klienta.
Szczególnie rekomendujemy zespołom w firmach, które mają wyłącznie „zdalną” obsługę Klienta (przez telefon i e-mail). Zapraszamy uczestników z banków, firm ubezpieczeniowych, sklepów internetowych.
W szkoleniu mogą też uczestniczyć osoby, które nadzorują pracę działów obsługi Klienta direct.
Ścieżka edukacyjna związana z danym tematem szkolenia składa się z modułów. Tematy, które wg naszego doświadczenia uważamy za najważniejsze oznaczamy jako “niezbędne”. Jeżeli chcesz pogłębić zagadnienia związane z dana tematyka wybierz moduły oznaczone jako “rekomendowane”. Jeżeli zależy Ci na głębszym zrozumieniu danego zagadnienia możesz sięgnąć po tematy oznaczone jako “sugerowane”.
Ścieżka edukacyjna związana z danym tematem szkolenia składa się z modułów. Tematy, które wg naszego doświadczenia uważamy za najważniejsze oznaczamy jako “niezbędne”.
Jeżeli chcesz pogłębić zagadnienia związane z dana tematyka wybierz moduły oznaczone jako “rekomendowane”. Jeżeli zależy Ci na głębszym zrozumieniu danego zagadnienia możesz sięgnąć po tematy oznaczone jako “sugerowane”.