Dla kogo? Pracownicy obsługujący Klientów przez telefon, mail, chat, w kontakcie bezpośrednim. Szkolenie uniwersalne, podstawowe dla wszystkich pracowników obsługi niezależnie od branży.
skontaktuj się w sprawie wyceny
czas trwania
Niezbędne: 8 modułów (2 dni szkoleniowe). Zagadnienia kluczowe dla zrozumienia tematu szkolenia. Ćwiczenia podstawowych umiejętności na materiale uniwersalnym.
Rekomendowane: 8 modułów (2 dni szkoleniowe) Zagadnienia, które warto zrealizować, aby rozwinąć i utrwalić umiejętności związane z przedmiotem szkolenia. Ćwiczenia warsztatowe na przykładach z branży Klienta.
Sugerowane: 4 moduły (1 dzień). Tematy, które uzupełnią wiedzę zespołu i uczynią z nich ekspertów obsługi Klienta.
Dowiesz się, jakie cele pośrednie trzeba zrealizować w kontakcie z Klientami, aby osiągnąć cel główny: np. sprzedaż, obsługę z zachowaniem pozytywnych doświadczeń Klienta. Dzięki temu będziesz pracować z Klientami skuteczniej i w dobrej atmosferze.
W praktyce zastosujesz na dopasowanych przykładach skuteczne zamykanie rozmowy handlowej.
(Uwaga: zrealizowanie tego modułu wymaga współpracy w zakresie dopasowania przykładów do Twojej branży).
Dowiesz się, jak świadomie prowadzić rozmowę z Klientem w celu osiągnięcia zamierzonego celu. Poznasz proste i skuteczne sposoby przejmowania inicjatywy i kierowania rozmową. Dzięki temu Twoje kontakty z Klientami będą skuteczne, szybkie i satysfakcjonujące.
Poznasz rekomendowaną strukturę telefonicznej rozmowy obsługowej. Dowiesz się jak realizować cele pośrednie i główne kontaktu obsługowego. Poznasz kryteria, które decydują o tym, że rozmowa jest odbierana przez Klientów jako profesjonalna.
Poznasz zasady prezentacji produktów w rozmowie z Klientami. Dowiesz się, jak stosować język korzyści w celu podniesienia skuteczności sprzedaży. Dowiesz się, jak dopasować argumenty do specyfiki Klienta.
Na podstawie wiedzy o obiekcjach i sposobach radzenia sobie z nimi wypracujesz w formie warsztatowej katalog obiekcji i rekomendowanych sposobów na radzenie sobie z nimi, dopasowane do specyfiki Twojej firmy.
Poznasz rekomendowaną strukturę rozmowy telefonicznej, której celem jest sprzedaż produktu. Dowiesz się jak realizować cele pośrednie i główne. Poznasz uniwersalne kryteria, które decydują o tym, że rozmowa jest odbierana przez Klientów jako skuteczna i profesjonalna.
W praktyce przećwiczysz rekomendowaną strukturę rozmowy telefonicznej, której celem jest sprzedaż produktu. Zastosujesz w konkretnych sytuacjach komunikacyjnych szybkie dobieranie argumentów, technik komunikacyjnych, stosowanie struktury rozmowy.
Szkolenie jest adresowane bezpośrednio do pracowników obsługi Klienta, pracowników wewnętrznych contact center lub działów obsługi Klienta.
Szczególnie rekomendujemy zespołom w firmach, które mają wyłącznie „zdalną” obsługę Klienta (przez telefon i e-mail). Zapraszamy uczestników z banków, firm ubezpieczeniowych, sklepów internetowych.
W szkoleniu mogą też uczestniczyć osoby, które nadzorują pracę działów obsługi Klienta direct.
Ścieżka edukacyjna związana z danym tematem szkolenia składa się z modułów. Tematy, które wg naszego doświadczenia uważamy za najważniejsze oznaczamy jako “niezbędne”. Jeżeli chcesz pogłębić zagadnienia związane z dana tematyka wybierz moduły oznaczone jako “rekomendowane”. Jeżeli zależy Ci na głębszym zrozumieniu danego zagadnienia możesz sięgnąć po tematy oznaczone jako “sugerowane”.
Ścieżka edukacyjna związana z danym tematem szkolenia składa się z modułów. Tematy, które wg naszego doświadczenia uważamy za najważniejsze oznaczamy jako “niezbędne”.
Jeżeli chcesz pogłębić zagadnienia związane z dana tematyka wybierz moduły oznaczone jako “rekomendowane”. Jeżeli zależy Ci na głębszym zrozumieniu danego zagadnienia możesz sięgnąć po tematy oznaczone jako “sugerowane”.