pracownicy obsługi, handlowcy, managerowie sprzedaży, managerowie obsługi Klienta
skontaktuj się w sprawie wyceny
Niezbędne: x modułów tematycznych - zagadnienia podstawowe, w naszej ocenie niezbędne do zrozumienia tematu szkolenia
Rekomendowane: x modułów tematycznych, które warto zrealizować, aby rozwinąć i utrwalić umiejętności związane z przedmiotem szkolenia.
Sugerowane: x z modułów
tematycznych, które uzupełnia wiedzę zespołu i uczynią z nich ekspertów w temacie szkolenia
Szkolenie jest adresowane bezpośrednio do pracowników obsługi Klienta, pracowników wewnętrznych contact center lub działów obsługi Klienta.
Szczególnie rekomendujemy zespołom w firmach, które mają wyłącznie „zdalną” obsługę Klienta (przez telefon i e-mail). Zapraszamy uczestników z banków, firm ubezpieczeniowych, sklepów internetowych.
W szkoleniu mogą też uczestniczyć osoby, które nadzorują pracę działów obsługi Klienta direct.
Ścieżka edukacyjna związana z danym tematem szkolenia składa się z modułów. Tematy, które wg naszego doświadczenia uważamy za najważniejsze oznaczamy jako “niezbędne”. Jeżeli chcesz pogłębić zagadnienia związane z dana tematyka wybierz moduły oznaczone jako “rekomendowane”. Jeżeli zależy Ci na głębszym zrozumieniu danego zagadnienia możesz sięgnąć po tematy oznaczone jako “sugerowane”.