Podstawowym narzędziem obsługi w firmie jest telefoniczne biuro obsługi Klienta. Zapewnij profesjonalną obsługę przez telefon każdego Klienta, który dzwoni do firmy i każdego, do którego dzwonią Twoi pracownicy
Konsumenci XXI wieku oczekują od firm szybkiego i profesjonalnego kontaktu, z wykorzystaniem kilku mediów – telefonu, e-mail’a, mediów społecznościowych, strony www. Rozwój technologii komunikacyjnych powoduje, że wdrożenie małego lub średniego contact center w firmie jest relatywnie proste i tanie, trzeba jednak odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych pytań:
- jakie zadania będzie realizować contact center
- jakie procesy ma obsługiwać?
- jak będzie zintegrowane w z innymi działami firmy?
- czy rekomendacją dla naszego biznesu jest contact center wewnętrzne czy outsourcing?
- jaki mamy pomysł na najlepsze dla naszej firmy wykorzystanie możliwości wewnętrznego contact center?
- czy potrzebujemy szkolenia lub doradztwa?
Termin szkolenia: 6-7 grudnia 2012
Miejsce Szkolenia: Gdynia,
Pomorski Park Naukowo-TechnologicznyDo kogo jest adresowane szkolenie?
Szkolenia adresowane jest do osób, które odpowiadają w firmach za sprzedaż i/lub obsługę Klienta. Szczególnie zapraszamy osoby planujące zorganizowanie w firmie wewnętrznego contact center lub modernizację, usprawnienie już funkcjonującego. Jeżeli chcesz poprawić jakość obsługi Klienta w Twojej firmie, usprawnić procesy sprzedaży, komunikacji wewnętrznej lub z Klientami partnerami zewnętrznymi – przyjdź na nasze szkolenie.
Cele szkolenia:
- Przedstawienie sposobów biznesowego wykorzystania wewnętrznego contact center do wsparcia sprzedaży, obsługi Klienta
- Przedstawienie sposobu szacowania kosztów i przychodów
- Analiza oszczędności generowanych przez wewnętrzne CC
- Ocena, czy dana firma powinna prowadzić CC wewnętrznie czy w outsourcingu
- Przygotowanie uczestników do planowania wdrożenia i zarządzania CC we wszystkich aspektach: celów biznesowych, obsługiwanych procesów, rekrutacji i zarządzania zespołem, zadań realizowanych przez CC, sposobu bieżącej oceny jakości i efektywności działania CC.
Oczekiwane efekty szkolenia
Po szkoleniu uczestnik: będzie gotowy do podjęcia decyzji czy i w jaki sposób wdrożyć wewnętrzne call center. Będzie wiedział, które elementy w aktualnie działającym CC wymagają korekty. Będzie potrafił szybko i skutecznie zorganizować obsługę procesów za pomocą CC. W przypadku bardziej zaawansowanych zagadnień będzie wiedział, gdzie szukać wsparcia, pomocy i konsultacji.
POGRAM SZKOLENIA
Contact center w firmie: wdrożenie, korzyści, zarządzanieDZIEŃ I
Moduł I Zadania contact center w firmie i obszary wdrożenia
9.00-10.20, 10.30-11.50
- Po co w firmie wewnętrzne contact center?
- W jakich branżach, rodzajach działalności rekomendowane jest zorganizowanie wewnętrznego mini call center?
- Korzyści finansowe i organizacyjne z posiadania CC
- Współpraca z innymi działami firmy
- Obszary wdrożenia: zasadność biznesowo- finansowa, przygotowanie IT /sprzęt i oprogramowanie, projektowanie procesów, rekrutacja i szkolenie zespołu, bieżące obszary kontroli jakości, przygotowanie do zarządzania wewnętrznym
Moduł II Pozyskiwanie Klientów i obsługa procesu sprzedaży z wykorzystaniem CC
12.00-13.20
- Jak wykorzystać CC do generowania nowej sprzedaży?
- Integracja działań w Internecie z pracą CC wewnętrznego jako optymalny kanał sprzedaży
- Bazy danych – pozyskiwanie, budowanie , zarządzanie, wykorzystanie do sprzedaży
- Projektowanie i realizacja kampanii sprzedażowych w CC- od koncepcji poprzez realizację do rozliczenia
przerwa obiadowaModuł III Obsługa Klienta z wykorzystaniem CC
14.20-15.05, 15.15-16.00 - Doskonała obsługa Klienta jako przewaga konkurencyjna każdej firmy
- Jak wykorzystać wewnętrzne contact center do poprawy jakości obsługi Klienta w firmie?
- Media obsługiwane przez contact center do komunikacji z Klientami: telefony przychodzące i wychodzące /software call center/, social media, aplikacje do zarządzania e-mailingami/ – sposoby wykorzystania
- Standardy kontaktów obsługowych dla każdego z kanałów komunikacji
DZIEŃ II
Moduł IV Kontrola jakości i efektywności w CC, praca z zespołem
9.00-10.20, 10.30-11.50 - Narzędzia i metody budowania i bieżącej analizy jakości pracy wewnętrznego CC
- System nagrywający: wykorzystane nagrań do bieżącej oceny jakości rozmów w CC oraz szkoleń korygujących
- Oceny okresowe pracowników
- Prowadzenie re treningów z zespołem
- Projektowanie systemu bieżącej analizy jakości
Moduł V Budżet CC wewnętrznego
12.00-13.20
- Projektowanie budżetu contact center na etapie wdrożenie
- Planowanie przychodów
- Szacowanie niezbędnych do realizacji zadań contact center zasobów ludzkich
- Planowanie kosztów
- Planowanie czynników wpływających na odchylenia w kosztach i przychodach
- Bieżąca kontrola realizacji budżetu CC i wprowadzanie działań korygujących
przerwa obiadowaModuł VI Narzędzia IT w wewnętrznym CC
14.20-15.05, 15.15-16.00
- Funkcje obsługiwane przez software contact center
- Korzyści i sposób wykorzystania poszczególnych funkcjonalności contact center w celu optymalizacji jego działania
- Niezbędne wyposażenie w sprzęt
- Integracja z innymi rozwiązaniami informatycznymi wspierającymi obsługę Klienta i sprzedaż
- Zakup oprogramowania dedykowanego na własność firmy czy też wynajem w modelu SaaS /software as a service/-za i przeciw, rekomendacje.
Koszt udziału w szkoleniu, rabaty
1 osoba 990,00 zł
2 osoby 891,00 zł rabat 10%
3 osoby 841,50 zł rabat 15%
Prowadzący: Beata Nawrat
Absolwent MBA W Akademii im. Leona Koźmińskiego
Direct Point Sp. z o.o. – PartnerInformacje o prowadzącym