Contact center w firmie: wdrożenie, korzyści, zarządzanie
29-30 kwietnia 2013 Warszawa

Napisane przez ClientService.pl  /   Listopad 02, 2012  /   Napisane w Headline, szkolenia otwarte  /   Komentowanie nie jest możliwe

Podstawowym narzędziem obsługi w firmie jest telefoniczne biuro obsługi Klienta. Zapewnij profesjonalną obsługę przez telefon każdego Klienta, który dzwoni do firmy i każdego, do którego dzwonią Twoi pracownicy

Konsumenci XXI wieku oczekują od firm szybkiego i profesjonalnego kontaktu, z wykorzystaniem kilku mediów – telefonu, e-mail’a, mediów społecznościowych, strony www. Rozwój technologii komunikacyjnych powoduje, że wdrożenie małego lub średniego contact center w firmie jest relatywnie proste i tanie, trzeba jednak odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych pytań:

  • jakie zadania będzie realizować contact center
  • jakie procesy ma obsługiwać?
  • jak będzie zintegrowane w z innymi działami firmy?
  • czy rekomendacją dla naszego biznesu jest contact center wewnętrzne czy outsourcing?
  • jaki mamy pomysł na najlepsze dla naszej firmy wykorzystanie możliwości wewnętrznego contact center?
  • czy potrzebujemy szkolenia lub doradztwa?

    Termin szkolenia: 6-7 grudnia 2012

    Miejsce Szkolenia: Gdynia,
    Pomorski Park Naukowo-Technologiczny

    Do kogo jest adresowane szkolenie?

    Szkolenia adresowane jest do osób, które odpowiadają w firmach za sprzedaż i/lub obsługę Klienta. Szczególnie zapraszamy osoby planujące zorganizowanie w firmie wewnętrznego contact center lub modernizację, usprawnienie już funkcjonującego. Jeżeli chcesz poprawić jakość obsługi Klienta w Twojej firmie, usprawnić procesy sprzedaży, komunikacji wewnętrznej lub z Klientami partnerami zewnętrznymi – przyjdź na nasze szkolenie.

    Cele szkolenia:

  • Przedstawienie sposobów biznesowego wykorzystania wewnętrznego contact center do wsparcia sprzedaży, obsługi Klienta
  • Przedstawienie sposobu szacowania kosztów i przychodów
  • Analiza oszczędności generowanych przez wewnętrzne CC
  • Ocena, czy dana firma powinna prowadzić CC wewnętrznie czy w outsourcingu
  • Przygotowanie uczestników do planowania wdrożenia i zarządzania CC we wszystkich aspektach: celów biznesowych, obsługiwanych procesów, rekrutacji i zarządzania zespołem, zadań realizowanych przez CC, sposobu bieżącej oceny jakości i efektywności działania CC.

    Oczekiwane efekty szkolenia

    Po szkoleniu uczestnik: będzie gotowy do podjęcia decyzji czy i w jaki sposób wdrożyć wewnętrzne call center. Będzie wiedział, które elementy w aktualnie działającym CC wymagają korekty. Będzie potrafił szybko i skutecznie zorganizować obsługę procesów za pomocą CC. W przypadku bardziej zaawansowanych zagadnień będzie wiedział, gdzie szukać wsparcia, pomocy i konsultacji.

    POGRAM SZKOLENIA
    Contact center w firmie: wdrożenie, korzyści, zarządzanie

    DZIEŃ I

    Moduł I Zadania contact center w firmie i obszary wdrożenia

    9.00-10.20, 10.30-11.50

  • Po co w firmie wewnętrzne contact center?
  • W jakich branżach, rodzajach działalności rekomendowane jest zorganizowanie wewnętrznego mini call center?
  • Korzyści finansowe i organizacyjne z posiadania CC
  • Współpraca z innymi działami firmy
  • Obszary wdrożenia: zasadność biznesowo- finansowa, przygotowanie IT /sprzęt i oprogramowanie, projektowanie procesów, rekrutacja i szkolenie zespołu, bieżące obszary kontroli jakości, przygotowanie do zarządzania wewnętrznym

    Moduł II Pozyskiwanie Klientów i obsługa procesu sprzedaży z wykorzystaniem CC

    12.00-13.20

  • Jak wykorzystać CC do generowania nowej sprzedaży?
  • Integracja działań w Internecie z pracą CC wewnętrznego jako optymalny kanał sprzedaży
  • Bazy danych – pozyskiwanie, budowanie , zarządzanie, wykorzystanie do sprzedaży
  • Projektowanie i realizacja kampanii sprzedażowych w CC- od koncepcji poprzez realizację do rozliczenia
    przerwa obiadowa

    Moduł III Obsługa Klienta z wykorzystaniem CC
    14.20-15.05, 15.15-16.00

  • Doskonała obsługa Klienta jako przewaga konkurencyjna każdej firmy
  • Jak wykorzystać wewnętrzne contact center do poprawy jakości obsługi Klienta w firmie?
  • Media obsługiwane przez contact center do komunikacji z Klientami: telefony przychodzące i wychodzące /software call center/, social media, aplikacje do zarządzania e-mailingami/ – sposoby wykorzystania
  • Standardy kontaktów obsługowych dla każdego z kanałów komunikacji

    DZIEŃ II

    Moduł IV Kontrola jakości i efektywności w CC, praca z zespołem
    9.00-10.20, 10.30-11.50

  • Narzędzia i metody budowania i bieżącej analizy jakości pracy wewnętrznego CC
  • System nagrywający: wykorzystane nagrań do bieżącej oceny jakości rozmów w CC oraz szkoleń korygujących
  • Oceny okresowe pracowników
  • Prowadzenie re treningów z zespołem
  • Projektowanie systemu bieżącej analizy jakości

    Moduł V Budżet CC wewnętrznego

    12.00-13.20

  • Projektowanie budżetu contact center na etapie wdrożenie
  • Planowanie przychodów
  • Szacowanie niezbędnych do realizacji zadań contact center zasobów ludzkich
  • Planowanie kosztów
  • Planowanie czynników wpływających na odchylenia w kosztach i przychodach
  • Bieżąca kontrola realizacji budżetu CC i wprowadzanie działań korygujących
    przerwa obiadowa

    Moduł VI Narzędzia IT w wewnętrznym CC

    14.20-15.05, 15.15-16.00

  • Funkcje obsługiwane przez software contact center
  • Korzyści i sposób wykorzystania poszczególnych funkcjonalności contact center w celu optymalizacji jego działania
  • Niezbędne wyposażenie w sprzęt
  • Integracja z innymi rozwiązaniami informatycznymi wspierającymi obsługę Klienta i sprzedaż
  • Zakup oprogramowania dedykowanego na własność firmy czy też wynajem w modelu SaaS /software as a service/-za i przeciw, rekomendacje.

    Koszt udziału w szkoleniu, rabaty

    1 osoba 990,00 zł

    2 osoby 891,00 zł rabat 10%

    3 osoby 841,50 zł rabat 15%

    Masz pytania lub chcesz zgłosić udział w szkoleniu wypełnij formularz:






    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Telefon

    Interesujace Ciebie szkolenia

    Treść wiadomości

    Prowadzący: Beata Nawrat
    Absolwent MBA W Akademii im. Leona Koźmińskiego
    Direct Point Sp. z o.o. – Partner

    Informacje o prowadzącym

Comments are closed.

Social Widgets powered by AB-WebLog.com.