Szkolenie obsługa klienta – ClientService

Prowadzący szkolenie

Szkolenie: obsługa klienta. Dlaczego warto?

W dobie Internetu wysokiej jakości obsługa klienta to absolutna konieczność. Jeden niezadowolony klient może w łatwy sposób podzielić się swoimi negatywnymi doświadczeniami w mediach społecznościowych. Taka sytuacja może doprowadzić do nie lada problemu. Negatywna opinia odbije się echem nie tylko w Internecie. Niezadowolony klient będzie opowiadał także swoim najbliższym o negatywnej sytuacji, oni z kolei powiedzą swoim znajomym… W efekcie zrazimy do swojej firmy nie tylko tego jednego klienta, ale całą rzeszę osób. Dlatego szkolenie z obsługi klienta to jedna z obowiązkowych pozycji dla każdej firmy.

Co obejmuje szkolenie z obsługi klienta?

Przede wszystkim trzeba zastanowić się, co ma nam dać takie szkolenie. Obsługa klienta to z jednej strony skomplikowany proces, ponieważ dla każdej osoby ważna będzie inna cecha naszego produktu. Dlatego jednym z elementów jest nauka rozpoznawania z jakim typem klienta mamy do czynienia.

Kolejną sprawą jest wypracowanie w firmie pewnych standardów, które będą świadczyć o kulturze firmy i tym, jak będzie postrzegana na zewnątrz. Dla niektórych firm lepsza będzie bardzo profesjonalna, oficjalna kultura obsługi. Dla innych – bardziej luźna, nastawiona na kreowanie atmosfery domowej lub wzbudzania poczucia, że jest się wśród znajomych. Jednak bez względu na to, jaka ścieżka zostanie obrana, standardy obsługi klienta pomogą pośrednio w budowaniu wizerunku marki.

Szkolenie z obsługi klienta to również wdrożenie i nauka poruszania się po programach usprawniających pracę, wypracowanie koncepcji kryzysowych, a także analiza prowadzonych działań. Dzięki danym analitycznym łatwiej będzie zrozumieć, czy obrana strategia jest pozytywnie odbierana przez klientów i przyczynia się do dobrego odbioru firmy.

Jakie korzyści daje dobra obsługa klienta?

Przede wszystkim pozwala obniżyć koszty związane z pozyskaniem klienta. Pieniądze zainwestowane w to, aby jedna osoba stała się naszym klientem, zwrócą się wielokrotnie, jeśli ta osoba zdecyduje się zarekomendować nasze usługi swoim znajomym.

Szkolenie obsługa klienta pozwala także pracownikom na trzymanie się standardów, które przekładają się na łatwiejszą współpracę z klientem. Kiedy pracownik widzi, że klient jest do niego pozytywnie nastawiony, a transakcję można dopiąć stosunkowo łatwo, zwiększa się jego motywacja do pracy i zadowolenie z jej efektów. Szczęśliwy pracownik to ważny element każdego przedsiębiorstwa.

Gdzie odbywają się szkolenia z obsługi klienta?

Szkolenie z obsługi klienta możemy przeprowadzić w Warszawie w postaci szkolenia otwartego lub dedykowanego danej firmie. Szczególnie polecamy nasze otwarte szkolenie, w którym omawiamy współpracę z kłopotliwym klientem.

Zachęcamy do zapisów na szkolenie „Obsługa klienta”. Warszawa i nasza firma czekają na Państwa. Wierzymy, że pomagając Państwa firmie ulepszyć proces obsługi klienta, pomożemy zwiększyć zyski, zadowolenie z pracy i zmniejszymy koszty pozyskiwania nowych klientów.

Indywidualne szkolenia dla call center w Warszawie przeprowadzamy po uprzedniej rozmowie, na której dogadujemy termin, cenę i zakres szkolenia. Zainteresowanych zapraszamy do odwiedzenia naszej strony kontaktowej i zadzwonienia bądź wysłania zapytania w formie e-maila.

Prowadzący szkolenie

Opis szkolenia

Czas trwania

Zapisz się lub zadaj pytanie


    (*) - pola wymagane