Wdrożenia

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA i WEWNĘTRZENE Contact Center

Specjalizujemy się w kompleksowych wdrożeniach (lub usprawnieniach) w zakresie (wewnętrzne contact center, standardy obsługi Klienta):

  • wdrożenie wewnętrznego contact center
  • wdrożenia standardów obsługi Klienta
  • wdrożenia projektów generowania leadów i skutecznej obsługi leadów z internetu

Zrealizujemy w Twojej firmie kompleksowe wdrożenie Standarów Obsługi Klienta zgodnie z wypracowanym wspólnie modelem. Wdrożenie może dotyczyć pracy z zespołem (szkolenia i inna działania podnoszące kompetencje), ale może też obejmować wdrożenie niezbędnych narzędzi informatycznych (np. system CRM lub system contact center).

Przykładowe rozwiązania IT wspierające customer service

Aplikacje typu CRM

Aplikacje typu CRM mogą być zaawansowanymi rozwiązaniami dedykowanymi, lub prostymi aplikacjami chmurowymi, w których możesz kupić licencję na tylko 1 stanowisko. Doradzamy w zakresie wyboru aplikacji i koordynujemy proces wdrożenia.

Systemy klasy customer service automation

W przypadku średnich i dużych firm rekomendacją mogą być systemy klasy customer service automation. Aplikacje klasy customer service automation:

  • integrują funkcje systemu call center (ruch przychodzący i wychodzący)
  • wspierają zarządzanie korespondencją elektroniczną (mail, chat)
  • pomagają w komunikacji wewnętrznej
  • pomagają w budowie baz wiedzy w firmie
  • wspierają realizację oceny pracowników w korelacji z wynikami pracy

Aplikacje typu work flow

Obsługa Klienta to nie tylko pracownicy tzw. pierwszej linii. W obsłudze Klienta bierze udział każdy pracownik firmy. Dlatego ważne jest, aby sprawnie przekazywać i załatwiać sprawy Klientów „wewnątrz firmy”. Tym samym wewnętrzy work flow może być kluczowy dla poprawy jakości obsługi Klientów.

Systemy do zarządzania komunikacją pisemną (e-mail, chat)

W zależności od wielkości i potrzeb firmy można wybrać różne rozwiązania. Najprostszym wymaganiem jest dostępność historii korespondencji testowej z Klientem na jego koncie w  systemie CRM. Bardziej zaawansowaną opcją są systemy kolejkowania wiadomości mail i tekstowych – podobniej jak są kolejkowane połączenia telefoniczne. Najbardziej  zaawansowane rozwiązania, które możemy wdrożyć w Twojej firmie to systemy klasy customer service automation, które półautomatycznie wspierają redagowanie odpowiedzi, dzięki czemu możesz zaoszczędzić znaczną część kosztów obsługi korespondencji.

Multi-kanałowe wewnętrzne contact center

Wewnętrzne contact center nawet w niewielkiej firmie staje się praktycznie koniecznością. Klienci oczekują natychmiastowej obsługi telefonicznej, mailowej oraz szybkiego załatwiania ich spraw.  Proponujemy kompleksową usługę  wdrożeni wewnętrznego call center:

  • opracowanie koncepcji wsparcia działania CC
  • wybór i wsparcie wdrożenia systemu IT contact center
  • rekrutacja i szkolenie zespołu CC

Dzięki współpracy z wieloma dostawcami rozwiązań IT zaproponujemy takie, które będzie najlepsze dla Twojej firmy.

Zastanawiasz się, po co Twoje firmie wewnętrzne contact center?  Kliknij, przeczytaj i zaufaj doświadczeniu ekspertów:

Po co firmie wewnętrzne call center?

Wsparcie konsultanta–dlaczego warto?

Wdrożenie Standardów Obsługi Klienta w  firmie lub wdrożenie wewnętrznego contact center to relatywnie prosty proces. Pod jednym warunkiem – że posiadamy wiedzę, jak je przeprowadzić. My wiemy. Zespół Direct Point ma ponad 15 lat doświadczenia w podobnych wdrożeniach. Nie trać czasu na szukanie rozwiązań, które już od dawna znamy.  Zapraszamy do współpracy, płynnie przeprowadzimy wdrożenie w Twojej firmie.

Kiedy warto wspierać obsługę Klienta narzędziami IT?

Niezależnie o wielkości firmy narzędzia IT przenoszą organizację na inny poziom możliwości.  Im większa firma tym większe oszczędności oraz usprawnienia w obsłudze.

Warto zadać sobie pytania

  • Czy potrafię zweryfikować historię kontaktów z każdym Klientem w firmie?
  • Czy w jednym miejscu mam dostęp do historii telefonów, maili, chatów?
  • Czy wiem, jak szybko i z jakim efektem są procesowane reklamacje w firmie?
  • Czy wiem, z jaką skutecznością kontakty z potencjalnymi Klientami zamieniają się w realne transakcje?
  • Czy wiem, jaka jest szybkość odpowiedzi na maile, telefony, zapytania ofertowe?
  • Czy wiem, jaka jest skuteczność sprzedażowa poszczególnych handlowców, punktów sprzedaży?
  • Czy wiem, w jakim stopniu moi Klienci są  zadowoleni z obsługi?

Korzyści z wdrożenia

  1. Niższe koszty pracy zespołu obsługi Klienta
  2.  Lepsze parametry jakości obsługi (szybsza reakcja, wyższa jakość kontaktów)
  3.  Wysoka jakość i skuteczność każdego kontaktu z Klientem
  4. W efekcie lepsze wyniki sprzedaży i utrzymania Klientów
  5. Pozytywny marketing w sieci ze strony zadowolonych Klientów