Wdrożenie standardów customer service w firmie

Szkolenie Standardy customer service: dla firm, które szukają sposobu na skuteczne wdrożenie zmian.

Obsługa Klienta stanowi aktualnie kluczową przewagę firmy. Szkolenie Standardy customer service podpowie, jak zrealizować wdrożenie krok po kroku. Klienci są gotowi zapłacić nawet więcej za usługi świadczone w najwyższym standardzie. Czasy tzw. agresywnej sprzedaży bezpowrotnie się skończyły, aktualnie kluczowym narzędziem sprzedaży jest profesjonalny customer service w firmie. Dowiedz się, jak krok po kroku przeprowadzić w Twojej firmie proces wypracowania i wdrożenia standardów obsługi Klienta.
Żadnej firmy nie stać na błędy w jakości obsługi Klientów. Wysokie standardy obsługi Klienta to być albo nie być dla firmy i sposób na wyprzedzenie konkurencji.

Czytaj niżej szczegółowe informacje o szkoleniu: 

 

Wdrożenie w firmie standardów obsługi Klienta to bardzo satysfakcjonujący i dający wiele pozytywnych emocji projekt.
Wdrożenie powoduje, że bardziej zadowoleni są pracownicy, Klienci i …Zarząd lub właściciele, bo zmiana powoduje wzrost sprzedaży.
Warto 2 dni zainwestować w szkolenie.