Contact center w firmie: centrum dowodzenia, centrum przychodów.

Warsztat wprowadzający dla managerów planujących wdrożenie.

Czy w dobie powszechnego Internetu, relatywnie dostępnego software do contact center oraz tanich usług telekomunikacyjnych warto jeszcze rozwijać w tradycyjne siły sprzedaży i biura obsługi Klienta?,/br>
Czy contact center w firmie to źródło kosztów czy przychodów?
Które z kluczowych zadań firmy może sprawnie realizować wielokanałowe contact center?
Jak obniżyć koszty funkcjonowania firmy, podnieść zadowolenie Klientów oraz poprawić efektywność sprzedaży poprzez wdrożenie wewnętrznego biura obsługi Klienta (contact center)?
Czy warto contact center w firmie realizować wewnętrznie, czy powierzyć zewnętrznym profesjonalistom w outsourcingu?

Zastanawiasz się, czy w Twojej firmie contact center jest potrzebne? Odpowiedź znajdziesz tutaj:

10 powodów, dla których wdrożenie contact center jest niezbędne firmie XXI wieku.

 

Prowadzący: Beata Nawrat

Beata Nawrat