Wdrożenie wewnętrznego call center- technologia, szkolenia, doradztwo


Master Telecom

Direct Point Sp. z o.o., właściciel serwisu www.clientservice.pl jest Partnerem Certyfikowanym firmy Master Telecom, dostawcy rozwiązań contact center dla małych i średnich i dużych firm.

Więcej informacji o firmie Master Telecom   znajdziesz tu:  www.mastertele.com

Master Telecom dostarcza rozwiązania softwarowe dedykowane zarówno dla małych contact center /1-10 stanowisk/, dla średnich /11-50 stanowisk/ jak i dla wiekszych , nawet ponad 100 stanowisk.

W przypadku małych  contact center bardzo korzystnym rozwiązaniem jest

VCC STUDIO to profesjonalna platforma Internetowa do budowy rozwiązań i kompletnych aplikacji Call/Contact Center, która dostarcza przedsiębiorcom narzędzi do realizacji najważniejszych celów biznesowych:

  • nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji z klientami
  • organizowania i prowadzenia kampanii sprzedażowych
  • ciągłej dostępności biura obsługi klientów
  • dbania o jakość komunikacji
  • kontroli kosztów i efektywności personelu
  • zwiększania szybkości rozwiązania spraw
    Funkcje cyfrowej centrali telefonicznej, dodatkowe kanały komunikacyjne oraz szereg innowacyjnych modułów użytkowych i analitycznych zawartych w aplikacji VCC STUDIO są podstawą do budowania skutecznych rozwiązań biznesowych wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z rozwijaniem rynku sprzedaży i masowej obsługi klientów. VCC STUDIO usprawnia przepływ dużej ilości informacji oraz kontroluje ich obsługę w określonym czasie. Bardzo szybka i prosta aranżacja oprogramowania, asysta i doradztwo ze strony dostawcy systemu oraz konkurencyjny cenowo model dzierżawy usługi jest decydującym argumentem za wypróbowaniem efektów organizacyjnych, oszczędności i zysków jakie wniesie VCC STUDIO w Państwa firmie.

Zapraszamy do współpracy!